تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۳۰۸۴۷
معاون حقوق شهروندی دادگستری کل استان خبر داد؛

توزیع بسته‎‌های حمایتی میان خانواده‌های زندانیان نیازمند

۰
توزیع بسته‎‌های حمایتی میان خانواده‌های زندانیان نیازمند
کبنا ؛
معاون حقوق شهروندی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت ماه رجب بسته های حمایتی میان خانواده های زندانیان نیازمند توزیع شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، جعفر فراست معاون حقوق شهروندی دادگستری کل استان کهگیلویه وبویر احمد با بیان اینکه یکی از اهداف این معاونت علاوه بر رسیدگی به امور زندانیان در چارچوب قوانین و بخشنامه ریاست محترم قوه قضائیه می باشد توزیع بسته های حمایتی میان خانواده های زندانیان نیازمند به مناسبت ماه رجب صورت گرفت.
فراست اظهار کرد: در سال جاری دادگستری استان در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک های مؤمنانه به افراد نیازمند جامعه و با حمایت رئیس کل دادگستری استان دکتر نگین تاجی، اقدام به تشکیل صندوق حمایت از خانواده های زندانیان بی بضاعت و نیازمند کردیم.
فراست در ادامه افزود: این صندوق با همکاری اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان و انجمن حمایت از زندانیان، خانواده های بی بضاعت و نیازمند را شناسایی و هر ماه به تعدادی از این خانواده ها، بسته های معیشتی و حمایتی داده می شود .
دبیر هیأت بازرسی و نظارت بر حفظ حقوق شهروندی دادگستری استان با اشاره به این که خانواده های زندانیان در معرض خطر جدی آسیب ها و انحراف های اجتماعی قرار دارند،تأکید کرد: متولیان پیشگیری از وقوع جرم و انحراف می بایست با اتخاذ تدابیر و روش های لازم و اهداف پیشگیری های ثانویه، از آسیب و انحراف این قشر آسیب پذیر  جلوگیری کنند که یکی از اقدامات دادگستری استان در این راستا تشکیل صندوق حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند بوده است .
وی گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب این صندوق البسه ی مورد نیاز تعدادی از فرزندان مددجویان نیازمند را خریداری و با حفظ کرامت و شئون اسلامی در اختیار آنان قرار داده است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

ورود ارز ناشی از صادرات نفت و گاز و میعانات گازی و محصولات پتروشیمی، نزدیکترین و کوتاه‌ترین ...
بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: «کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد ...
رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه، در آیین تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری ...
1