کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون حقوق شهروندی دادگستری کل استان خبر داد؛

توزیع بسته‎‌های حمایتی میان خانواده‌های زندانیان نیازمند

28 بهمن 1399 ساعت 10:50

معاون حقوق شهروندی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت ماه رجب بسته های حمایتی میان خانواده های زندانیان نیازمند توزیع شد.


معاون حقوق شهروندی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت ماه رجب بسته های حمایتی میان خانواده های زندانیان نیازمند توزیع شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، جعفر فراست معاون حقوق شهروندی دادگستری کل استان کهگیلویه وبویر احمد با بیان اینکه یکی از اهداف این معاونت علاوه بر رسیدگی به امور زندانیان در چارچوب قوانین و بخشنامه ریاست محترم قوه قضائیه می باشد توزیع بسته های حمایتی میان خانواده های زندانیان نیازمند به مناسبت ماه رجب صورت گرفت.
فراست اظهار کرد: در سال جاری دادگستری استان در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک های مؤمنانه به افراد نیازمند جامعه و با حمایت رئیس کل دادگستری استان دکتر نگین تاجی، اقدام به تشکیل صندوق حمایت از خانواده های زندانیان بی بضاعت و نیازمند کردیم.
فراست در ادامه افزود: این صندوق با همکاری اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان و انجمن حمایت از زندانیان، خانواده های بی بضاعت و نیازمند را شناسایی و هر ماه به تعدادی از این خانواده ها، بسته های معیشتی و حمایتی داده می شود .
دبیر هیأت بازرسی و نظارت بر حفظ حقوق شهروندی دادگستری استان با اشاره به این که خانواده های زندانیان در معرض خطر جدی آسیب ها و انحراف های اجتماعی قرار دارند،تأکید کرد: متولیان پیشگیری از وقوع جرم و انحراف می بایست با اتخاذ تدابیر و روش های لازم و اهداف پیشگیری های ثانویه، از آسیب و انحراف این قشر آسیب پذیر  جلوگیری کنند که یکی از اقدامات دادگستری استان در این راستا تشکیل صندوق حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند بوده است .
وی گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب این صندوق البسه ی مورد نیاز تعدادی از فرزندان مددجویان نیازمند را خریداری و با حفظ کرامت و شئون اسلامی در اختیار آنان قرار داده است.
 
 


کد مطلب: 430847

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430847/توزیع-بسته-های-حمایتی-میان-خانواده-های-زندانیان-نیازمند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1