تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۴۳۰۵۴۹
سخنگوی وزارت بهداشت:

۶۷ فوتی جدید کرونا در کشور / ۷۳۲۱ بیمار دیگر شناسایی شدند

۱
۰
آخرین آمار کرونا در ایران (دوشنبه 20 بهمن‌ماه 99 )
کبنا ؛سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۷۳۲۱ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۳۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۰۷ نفر از آنها بستری شدند.
وی افزود: بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۷۳ هزار و ۷۵۶ نفر رسید.
لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۵۳۶ نفر رسید.
وی با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۲۶۰ هزار و ۴۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند، گفت: ۳۷۷۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه تا کنون ۹ میلیون و ۷۲۲ هزار و ۹۶۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۳۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۴ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.
به گفته لاری، شهرستان های عجبشیر در آذربایجان شرقی، اردستان در اصفهان، اسفراین در خراسان شمالی، گرمسار در سمنان، بافت در کرمان، پاوه در کرمانشاه، بندرگز و کردکوی در گلستان، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، رشت، رودبار، رودسر، صومعه سرا و لاهیجان در گیلان، آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، قائمهشر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران، بستک، بندرلنگه و قشم در هرمزگان، بهار، تویسرکان و رزن در همدان و ابرکوه در یزد در وضعیت نارنجی قرار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بعضی مدارس غیردولتی در شهر دهدشت اقدام به برگزاری حضوری کلاس ها به صورت غیرقانونی نموده اند که با چراغ سبز اداره آموزش وپرورش شهرستان همراه بوده است . فضاهای کوچک .نبود تهویه. هوای دم کرده.عدم استفاده از ماسک .رعایت نکردن فاصله اجتماعی این محیط ها را به شکل وحشتناکی به صورت محیط پرریسک در آورده است .مدیر کل محترم آموزش وپرورش و همچنین سایر مسوولان ذیربط قبل از بروز فاجعه رسیدگی فرمایند
تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

ورود ارز ناشی از صادرات نفت و گاز و میعانات گازی و محصولات پتروشیمی، نزدیکترین و کوتاه‌ترین ...
بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: «کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد ...
رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه، در آیین تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری ...
1