تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۴۳۰۵۴۷
در بازدید از زندان مرکزی یاسوج؛

عملکرد خوب سازمان زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد

۰
عملکرد خوب سازمان زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
به مناسبت دهه مبارک فجر، در برنامه ای فرهنگی و در راستای اجرای بخشنامه های ریاست قوه قضائیه، مبنی بر پیگیری و حل مشکلات زندانیان، صورت گرفت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، روز دوشنبه (20 بهمن ماه) بازدید رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان قضایی دادگستری استان از زندان مرکزی یاسوج صورت گرفت.
در حاشیه این بازدید دکتر نگین تاجی و همراهان از بندهای این زندان بازدید و از نزدیک و رو در رو با مددجویان دیدار نمودند.
حسن نگین تاجی مقام ارشد قضایی استان از تلاش های دلسوزانه و جهادگونه مدیر کل و مجموعه کارکنان زندان های استان، عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد  در زمینه کاهش تعداد زندانیان و توجه به مشکلات قضایی و پیگیری مطالبات و درخواستهای آنان، عملکرد خیلی خوبی داشته است.
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این برنامه مسئولان قضایی از زندان مرکزی یاسوج بازدید و از نزدیک  ضمن دیدار چهره به چهره با مددجویان درخواست های آنان را بررسی نمودند.
صالحی بیان داشت: با همکاری امور فرهنگی زندانهای استان از دوره ی برگزاری آموزش روخوانی کلام الله مجید و کارگاه آموزش صنایع دستی در این زندان بازدید به عمل آمد.
در ادامه منصور بیژنی مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد در خصوص اجرای بخشنامه ابلاغی ریاست قوه قضائیه؛ از اجرای طرح پایش و غربالگری زندانیان در زندان‌های استان در هفته های اخیر خبر داد و اظهار داشت: این طرح گامی بسیار مهم در جهت نیل به سیاست‌های حبس‌زدایی و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها است.
وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح، وضعیت زندانیان و تحقق اهداف اجرای حبس، رصد و پایش می‌شود، افزود: کسانی که از زندان بودنشان نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود، شناسایی و برای آنان تصمیم فوری و فوق‌العاده گرفته می‌شود.
از دیگر برنامه های این بازدید طرح پایش و غربالگری زندانیان زندان مرکزی یاسوج بود که با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و دیگر مسئولان  قضایی استان در زندان مرکزی یاسوج اجرا شد.
















 
نام شما

آدرس ايميل شما

تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

ورود ارز ناشی از صادرات نفت و گاز و میعانات گازی و محصولات پتروشیمی، نزدیکترین و کوتاه‌ترین ...
بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: «کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد ...
رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه، در آیین تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری ...
1