تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۴۳۰۱۳۹

واکنش نماینده رهبر انقلاب به سیلی زدن سرباز توسط نماینده مجلس

۰
واکنش نماینده رهبر انقلاب به سیلی زدن سرباز توسط نماینده مجلس
کبنا ؛نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعرض به سرباز به مثابه تعرض به قانون است هیچ کس نباید جرات تعرض به مأمور قانون را داشته باشد چه این که فرد متعرض خود از مسئولان باشد.
به گزارش کبنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی در کلاس درس اخلاق ویژه نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد اظهار کرد: شما مدافعان نظم و امنیت و ناموس ملت هستید امروز در محل نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد حاضر شده‌ایم تا از زحمات شبانه روزی شما برای برقراری نظم و امنیت در منطقه قدردانی کنیم.
وی در ادامه گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ما و شما و هر انسان مسلمانی است است.
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خداوند عالم را برای انسان آفریده که در خدمت انسان باشد و فلسفه آفرینش انسان را بر پایه عبودیت و تقوا و اخلاق قرار داده و انسانی که بر این محور حرکت کند انسان است و همه مخلوقات در خدمت او خواهند بود.
حسینی خاطرنشان کرد: پیامبر و اولیای الهی آمده‌اند تا راه انسانی شدن و معنوی شدن را به ما بیاموزند و امروز همه می‌دانیم آنچه باید انجام دهیم چیست و آنچه که باید ترک کنیم چیست و راه رسیدن به قله‌های معنویت و اخلاق از کجا می‌گذرد.
  
وی گفت: باید خداوند را به خاطر اخلاق و معنویاتی که به ما ارزانی بخشیده شاکر باشیم و اگر کسی در این وادی پا گذاشت به خوشبختی می‌رسد و بدانیم کسی با ولنگاری اخلاقی و دزدی و زورگویی به جایی نرسیده و آبروی دنیوی و اخروی کسب نکرده است.
این استاد حوزه علمیه با خطاب قرار دادن پلیس گفت: باید قدر بدانید که خداوند شما را در مسیر ایجاد امنیت مردم قرار داده و به مردم آرامش خاطر می‌دهید و مردم به شما اعتماد می‌کنند در هر جایی نیروی انتظامی بوده مردم احساس آرامش می‌کنند و حافظ امنیت هستند که بسیار ارزشمند و با قیمت است.
امام جمعه یاسوج افزود: شما آمران به معروف و ناهیان از منکر هستید همه انبیا برای ایجاد امنیت بوده‌اند تا جان و اخلاق مردم در امان باشد بعضی‌ها به اخلاق و معنویت توهین می‌کنند و محفل گناه تشکیل می‌دهند تا دین و اخلاق مردم مورد هدف قرار گیرد که شما هم وظیفه پیشگیری دارید.
وی در ادامه با اشاره به تعرضی که چند روز اخیر نسبت به یک سرباز نیروی انتظامی صورت گرفت خاطرنشان کرد: شایسته نبود که چنین رفتار نازیبایی صورت بگیرد زیرا سربازان ما مجری قانون بوده و مورد احترام مردم هستند.
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسی حق ندارد نسبت به مأمور حرکت ناشایست داشته باشد و تعرض کند که اقدام اخیر اشتباهی بوده و قطعاً عذرخواهی کرده‌اند.
حسینی خاطرنشان کرد: تعرض به سرباز به مثابه تعرض به قانون است هیچ کس نباید جرات تعرض به مأمور قانون را داشته باشد چه این که فرد متعرض خود از مسئولان باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

در سال‌های اخیر درآمدهای ارزی دولت به‌واسطه محدودیت‌های تحریم و همچنین شیوع کرونا افت ...
بازی مجلس با «معیشت» مردم

بازی مجلس با «معیشت» مردم

«معیشت مردم»؛ این اسم رمز اختلافات این روزهای پاستور و بهارستان بر سر لایحه بودجه 1400 ...
(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

نماینده سبزوار در مجلس با انتشار یک ویدئوی دو دقیقه‌ای از سربازی که مانع ورود بدون مجوز ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1