تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۴۳۰۱۲۴
نماینده سابق گچساران و باشت خطاب به یادداشت یکی از شهروندان مطرح کرد

تاجگردون: زینل‌زاده و زارعت‌کیش سرمایه‌های شهر ما هستند / نباید آنها را برای ارتقاء دیگری به مسلخ می‌بردند / کسانی که به اعتبارنامه من رأی منفی دادند، پشیمان هستند / تاریخ سیاهی و سفیدی را اثبات می‌کند

۴۲
۱
تاجگردون: زینل‌زاده و زارعت‌کیش سرمایه‌های شهر ما هستند / نباید آنها را برای ارتقاء دیگری به مسلخ می‌بردند / کسانی که به اعتبارنامه من رأی منفی دادند، پشیمان هستند / تاریخ سیاهی و سفیدی  را اثبات می‌کند
کبنا ؛غلامرضا تاجگردون به یکی از شهروندان که در فضای مجازی یادداشتی خطاب به وی نوشته بود پاسخ داد.
به گزارش کبنا، تاجگردون خطاب به سلمان خلیفه‌ای نوشت:
بسمه تعالی
دوست عزیز جناب آقای سلمان خلیفه‌ای
با سلام و احترام
توفیق زیارت جنابعالی را فقط در فضای مجازی داشتم و یادداشت شما را نیز در این فضا خواندم. به دلیل گاهاً مشوش شدن مطالب مطروحه در فضای مجازی که گاهاً با توهین، بداخلاقی و دور از شدن سنت حسنه دین فاصله گرفته می‌شود امکان پاسخ دادن به مطالب عموم امکان‌پذیر نیست وگرنه هر انسان عاقلی تمایل دارد در یک فضای سالم در تمام مبحث با همنوع خود کلام بگوید. فرصتی و بهانه‌ای شد در حد خلاصه و موجز به رسم احترام پاسخگوی برخی از سؤالات جنابعالی باشم.
ابتدا از اینکه خارج از نگاه سیاسی به موضوع در اعتبار نامه اینجانب نگاه منصفانه داشتید، تشکر می‌کنم و همچنانکه فرمودید تاریخ اثبات خواهد کرد سیاهی و سفیدی را در چنین فضای ناگزیریم همچنین بسیاری از پدیده‌های سیاسی می‌نشینم به امید آن روز و اگرچه اصل تفکر و قلم می‌بایستی به این واقعیت آنچه که هست نگاه کنند و نه آنچه که می گویند. سؤال فرمودید آیا ورود مجدد یاران من یک اشتباه استراتژی نیست. نیز انتخاب واژگان مناسب برای این سؤال شاید ساده نباشد اینان یاران من نیستند من عضوی از یک جریان هستم و یار آنان. اتفاقاً نگاه استراتژیک یعنی همین… حضور مستمر و مداوم و شاید در تاکتیک اشتباهی صورت بگیرد ولی استراتژی درست است همچنانکه در دوره‌ای این نگاه استراتژی کنار گذاشته شد و جامعه نتیجه آن را دیدند. سوار شدن کسانی بر اریکه قدرت و چپاول حقوق ملت و چوب لای زخمی که حتی جریان اصولگرای منصف هم نمی‌تواند از این مهلکه بد یمن خود را برهاند و ناگزیرند بپذیرند چون راهی ندارند و اگر چه میدانم جریان نو اندیش اصولگرا قائل به این نوع نگاه نیستند و سکوت و ماندگاری جریان را ترجیح بر این موضوع می‌دانند.
سؤال سوء استفاده از از من نه سؤال جدیدیست نه اینکه اگر سؤال شود و پاسخی داده شود تابویی شکسته شده است، طبیعت سوء استفاده وجود داشته و می‌بایستی با سوءاستفاده گر برخورد شود اگر امسال حقیر خود تعمداٌ دچار چنین سوء استفاده‌ای شده باشم قابل بخشش نیست.

     

تائیدیه مکرر دستگاه‌های نظارتی در خصوص حقیر بیانگر این مدعاست که حول و حوش این جانب چنین چیزی نبود اگرچه خوشحالم گاهاً برخی از عزیزان که همراه من بودند و گاهاً در این فضای سیاسی نتوانستند من را در مسیرشان قرار دهند رهایم کردند ولی دوست دارم همچنانکه سیستم نظارتی با نزدیکان رئیس قوه مقننه، رئیس قوه قضاییه، رئیس قوه مجریه برخورد جدای داشتند با این نگاه با هر سوءاستفاده گری برخورد کنند که امیدوارم متوجه موضوع شده باشید و هر کسی در برابر قانون سیاستی پاسخگو باشد و فقط باید مراقبت شود در چنین فضای آلوده‌ای آخرت را به دنیا نفروشیم.
اینکه ظرفیت من در حد پذیرش اصولگرایان معتدل چقدر هست را حداقل تجربه گذشته نشان داده است رأی ۷۴ درصدی به حقیر بیانگر همین است که این پذیرش وجود دارد. اصولگرایان منصف، متعهد، خداترس، آینده‌نگر، دلسوز مردم و آنانی که گذشته را بهتر درک کرده‌اند با این کلام من آشنایی دارند که منافع مردم قابل معامله در جریان سیاسی نیست و پایداری انسان‌ها به تداوم اعمالشان در جهت ارتقاء منافع عموم جامعه است و نخواص.
در خصوص جناب مهندس زینل زاده و اینکه چرا در دور قبل فضا را برای او فراهم نکردیم (با توجه به اینکه دید من نسبت به ایشان منفی نبود) سؤال فرمودید. همچنانکه بیان کردید ذهنیت من نسبت به ایشان منفی نبوده و نیست و اتفاقاً مثبت است. در جریان سیاسی آنچه که مهم است نحوه ورود ایشان است. قرارگرفتن در یک ردیف عکس که شخصی بود او را در این ردیف قرار داده‌اند تا من نباشم و کس دیگری باشد یک اشتباه استراتژیک بود. ایشان و چهره‌های دیگر همچون دکتر زراعت کیش اگرچه در طیف اصولگرایان و مخالف من قرار داشتند ولی انسان‌های ارزشمندی هستند که در قالب قوم و یک برنامه استراتژیک برای صرفاً حذف نباید قرار می‌گرفتند و بگیرند. بنظر اینجانب هر جریانی نباید سرمایه‌ای خود را برای ارتقاء دیگران یا حذف دیگری به مسلخ ببرند که اینطور شد. ایشان جوان و پر انرژی هستند و سرمایه شهر ما.
فکر نمی‌کنم اگر دولت اصولگرا هم دور آینده حاکم شود کار ما سخت می‌شود. مهم نمونه تعامل و بیان حقوق مردم است. دیدیم دولت اصولگرا و نماینده اصولگرا ره به جایی نبرد و دوره اول اینجانب در زمان دولت دکتر احمدی نژاد، بهترین اتفاقات برای مردم صورت گرفت.
قطعاً مجلس فعلی منتخب آینده حوزه گچساران و باشت را که از مجموعه یاران یک جریان منتخب به حقیر می‌باشد را رد نخواهد کرد و ای کاش قانون اجازه می‌داد تا حقیر مجدد خود را در معرض انتخاب قرار می‌دادم و مردم انتخاب می‌کردند تا ثابت کنم حتی اگر بر اعتبارنامه اینجانب مجدد اعتراض می‌گذاشتند رأی تأیید اینجانب بیش از ۲۰۰ نفر خواهد بود همچنانکه بسیاری از کسانی که به من رأی منفی دادند و حتی اعتراض کرده بودند پشیمان از عملکرد خود می‌باشند.
عزت جنابعالی و مردم شریف گچساران و باشت را از خداوند متعال خواستارم.
غلامرضا تاج گردون
۷/۱۱/۹۹
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بیا در مورد عملکردت در این 7 سال در کمیسون برنامه و بودجه توضیح بده و چطور مملکت رو بدبخت کردی حاج غلام
انشاالله منصف
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام
فضای مجازی و رسانه برای انعکاس واقعیات و شفاف سازی خوب است ولی جناب تاجگردون متاسفانه از هر فرصتی سوء استفاده می کند تا بلکه سرپوشی بر اوراق پرونده های سیاهش بگذارد در حالیکه حتی در همین دفاعیه و فرافکنی هم هر انسان عاقل و منصفی در می یابد که چگونه با رندی قصد فریب اذهان عمومی را دارد.
تاجگردون هیچگاه به اون همه تخلفات و رانت ها و شرکت ها و پیمان ها و انتصابات فامیلی و واگذاری های خانوادگی و سوء استفاده از اهرم کمیسیون بودجه در کسب ثروت و قدرت پاسخ روشنی نداده است و همواره با سفسطه سعی بر مظلوم نمایی! کرده است.
یا خدا
Iran, Islamic Republic of
ای خدا بالاخره کی شاهد محاکمه علنی تاجگردون مغرور منفعت طلب با اون پرونده های سنگینش خواهیم بود.
فزشید
Russian Federation
چرا این اوراق سیاه توسط این همه دستگاه های نظارتی و امنیتی و.....بررسی نشد !!حتما نبودن وگرته قدرتش از طبری بیشتر نبود تازه یک اخطاریه هم براش نزدند فقط جناب زاکانی ها با قدرت خودشون در مجلس به رای مردم ن و گرنه با وجود گچسارانی نبودنم تاجگردون برای گچساران نعمت بود هرچند که با تاج گردون زاویه هم داشتم بخاطر مسائل سیاسی
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیف زینل زاده ک شما اجازه رشد بهش ندادین
فرشید
Russian Federation
این نظر شما هست ایا نظر مردم گچساران هم هست ! قطعا نه
Iran, Islamic Republic of
حاجی با این حرف ها برای برادرت رای جمع کن
Iran, Islamic Republic of
عوام فریبی بس است.
گچ
Iran, Islamic Republic of
دورود دکتر
دیگر اسطوره ای مثل شما نیست برای استان نه فقط گچساران
زینل زاده اصلا بلد نیست صحبت کنه در شهرسازی وشهرداری برید تحقیق کنید من موندم این واسه چی امده
Iran, Islamic Republic of
بنده از بویراحمد هر وقت صحبت های مهندس زینل زاده رو جایی دیدم تا انتها گوش دادم چون واقعا صحبتش دلنشینه
توگفتی ومردم هم باورکردند// دیگه دست ازاین فیلم هابردار
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون
هنوز در حافظه مردم حک شده که با اصرار شما آقای زینل زاده بهترین شهردار گچساران را عزل کردید !؟
بس است . که شما در انتخابات شورای شهر ستان گچساران و دخالت شما در عزل بهترین شهردار گچساران قابل ببخشم نیست، شما حق الناس را زیر پا گذاشتید.
شما باید آقای زینل زاده را فرماندار یا استاندار می کردید ولی اجازه رشد ندادید.
حالا دستتان خالیست ، قطعا در دولت آینده جایگاه آقای زینل زاده در استانداری می باشد.
فکر نکنم کسی پشیمان باشد از عزل شما که مدیریتتان منبع ایجاد فساد سیستماتیک در کشور بود.
لیشتر
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون ماطزفداران آقای زینل زاره اصلاقبولت نداریم کورخوندی خخخخ
مونسان
Iran, Islamic Republic of
آقا یا خانم لیشتر شما وامثال شما خدایی کتاب اخلاق پیامبر ص. رامطاله کنید که دراین فضا هرکه هرچه گوید اول به خودش گفته بعد دیگران سیاحت غرب را با سوره معارج با تفسیر مطاله کنید شاید امثال شما من باب شوخی نویسند وحتی اهل آن استان حتی نباشی نباید خدا وروز قیامت و ایمان را فدای مداد کنیم ایکاش همچه مردانی چون تاجگردون. دراستان ما بودند
Iran, Islamic Republic of
شما به رای ۷۴درصدی خیانت کردی ونتیجه این بود دفعه قبل با همه توان واستفاده از راههای غیر متعارف ۵۰ درصد شدی بقول خودتان به همان اصولگرا های منصف ومتعهد ...
Iran, Islamic Republic of
زنده باشی و سرافراز
منتظر بازگشتت هستیم شهریار
ایرج بیات
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام . جناب آقای دکتر تاجگردون بسیاری از افراد چه موافق و چه مخالف این را در باطن خویش می دانند که شما لیاقت ، شایستگی و توانمندی ریاست قوه ی مجریه را داشتید و دارید. به نظر خیلی ها شاید کمتر کسی در بین افرادی که حدود چهار دوره ی آخر برا رئیس جمهوری کاندیدا شدن توانمندی شما را داشته باشن و همه این رو میدانیم که اعلام آمادگی شما برا کاندیداتوری دور جدید رئیس جمهوری عامل اصلی عدم تایید موافقتامه ی شما در مجلس بود (به دلیل احتمال قبولی بالای شما مخالفین تنها راه جلوگیری از ورود تان رو در تایید نکردن موافقت نامه ی شما دیدن )، هر جا حضور داشته باشید با توجه به توانائی تان می توانید به میهن ، کشور ، اهداف انقلاب و نظام مقدس خدمت کنید .
و به قول شاعر:
دود اگر بالا نشیند کسر شأن شعله نیست
جای چشم ابرو نگیرد گرچه او بالاتر است.
آرزوی بهروزی و خوشبختی برا شما و همه ی نیروهای خوب و انقلابی کشورمون از همه ی جناح های سیاسی رو داریم .
در پاسخ بیت بیات
Iran, Islamic Republic of
نخیر عزیز
تاجگردون با فرصت طلبی و چند چهره بازی سیاسی شد رئیس کمیسیون بودجه تبعیضها که رواداشت ولی خوشبختانه خیلی خوب مشخص گردید که:
ناکس کس نمی گردد از این بالا نشینیها!
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای ایرج بیات
شما میخواید نظر بدهید و خودتون به تاجگردون نزدیک کنید نفرمایید همه....از طرف خودتون صحبت کنید و نفرمایید همه..!!!!
بیات
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز سلام ،من اهل چاپلوسی و ریا نیستم ؛خدا شاهده با این حال که با دکتر هدایت خواه فامیل درجه یک با دکتر نوروزی باجناغ و دکتر تاجگردون زمان مدیریت برنامه و بودجه آمدورفت خانوادگی با پدرم داشتن تا به حال یک بار مراجعه به هیچکدام برا انجام هیچ کاری نکردم دکتر تاجگردون و دکتر هدایت خواه مرا ببینند قطعا نمی شناسند؛ من همیشه نیروهای شایسته و فعال استانی رو خارج از جناح سیاسی دوست داشتم و دارم و در سایت کبنا وبعضی سایت ها در حمایت از انها نظر می دهم ، دوست عزیز من هیچ زمان در۸سال قبل در حمایت از دکتر تاجگردون نام خود را ننوشتم ولی الان که موقعیت شغلی ندارند حمایت کردم نام خود را عمدا نوشتم .(خداشاهده هیچگاه خدمت دکتر تاجگردون دکتر نوروزی و دکتر هدایت خواه نرفتم برا انجام هیچ کاری . ضمن برادری و نسبت فامیلی نزدیک ۴ دوره به دکتر هدایت خواه رای دادم ایشان من را ببینند نمی شناسند چون خدمت شان هیچ زمان نرفتم برا کار خاص و با این حال که ارشد مهندسی شیمی از دانشگاه دولتی دارم و شغل دولتی هم ندارم ) . خدا شاهده به دکتر روشنفکر رای دادم و برا اقای موحد فعالیت کردم ولی باز هم ضمن نسبت فامیلی نزدیک ، تا به حال برا هیچ کاری خدمت هیچکدام شان نرفتم.
طایفه ی ما صداقت دارند و نان به نرخ روز خور نیستند حامی هر کس باشند چه در اوج باشد یا نباشد صادقانه حمایتش می کنند . دکتر تاجگردون نیروی شایسته و فعالی است و خدمات بسیاری در حوزه ی انتخابیه اش انجام داد ، من هم گفتم همه در باطن خود میدانند که فعال بوده نگفتم همه حمایت می کنند ، و هر کس هم عقیده به فعال بودنش ندارد جای بی انصافی است .
Iran, Islamic Republic of
اگه خوب بودن چرا وقتی دکتر زراعت کیش میخواست رئیس دانشگاه آزاد استان بشه تا خونه هاشمی رفسنجانی رفتی و نذاشتی؟؟؟ چرا شورا رو تحریک به برداشتن مهندس زینل زاده کردی؟؟؟؟
ببین دیگه دستت رو شده تلاش بیهوده نکن ببر و پیاده روی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج گردون شما اگه هنرپیشه میشدید خیلی بازیگر خوبی از آب درمیومدید،واقعا خوب توی قالب نقش فرو میرید!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا وقتی همه جا تاییدش کردند بعنی مکشکل نداسته ودریک فضای غبارآلود که بعضی نمایندگان ایجاد کردند رای نیاورد ولی بلز هم رای خوبی اورد اگر اون ۴۶ نفری که غایب بودند خضور داستند قطعا رد اعتبار نمیشد
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون تا قدرت داشت با تکبر و غرور با همه برخورد می کرد و پاسخگوی رفتارهای ناعادلانه و تبعیض آمیزش نبود حالا میاد و خودش را پاسخگو جا میزنه، جل الخالق!
واقعا اینجا جای اون ضرب المثل قدیمی خالیست...
روزبه
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید در مکتب شما مشق سیاست بکند..هنوز یه سال نشده که بدترین الفاظ را در مورد رقبای سیاسی ات به کار میبردی!!!؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تو خواهشا سکوت کن تا دیگه نبینیمت....هر کسی تو تعریفش میدی من بدم ازش میاد دیگه...چون حس میکنم عین خودته
علی دایی
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگی من زین الزاده رو میشناسم و باهاشون هم دانشگاهي بودم انسان شریفی هستند به نفعش برو کنار هم مزده هم منت شماها با عنایت به مجلس ده درصدی کاري از پیش نمی‌برید
دین نداریم ازاده باشیم
Iran, Islamic Republic of
سرمایه های این استان کسانیند که پیش پای شماها سرکارشان به ناکجا اباد رسید..اب بیاری نون بیاری سفره ها رو پر کنی همه مشغول بشن بازم یه جای کار ایراد دارد ایراد کار انجاییست که نگاه شما به مردم نگاه بالا_ پایینیست و این یک ننگ محسوب میشود
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون ایا برادر شما زاگرسی نیست؟ مگر رسانه شما نمیگفت همه دست به دست هم داده اند فرزند قهرمان زاگرس را حذف کنند ....چطور شما را حذف کردند اما برادرتان را میپدیرند.....زاگرسی نیست؟ یا قهرمان نیست؟
دار مکافات
Iran, Islamic Republic of
اه و ناله نخبگان و مستعدین و محرومین این جامعه قطعا دامن هر کسی تعمدی به این گروها خیانت کرده باشد را خواهد گرفت.!!جناب تاجگردون ایا شما به این گروها کم لطفی کرده اید؟؟اگر نکرده اید که خدا یارتان است اما اگر میدانی کرده ای منتظر روزهای سخت باشید!!تنها جایی که بزن درو نداریم از دست نظام هستیه!!
Iran, Islamic Republic of
تو را به خدا بزارید یه اصلاح طلب دیگه بیاد و کنارش باشید!!اگر براطوایف و مردم دیگه ارزش قایلید اجازه بدین یک اصلاحاتی دیگه پرچم دار بشه!!
پیروزی شما در انتخابات بزرگترین شکست شما خواهد بود
اشتباه
Iran, Islamic Republic of
اشتباه بزرگ شما اوردن برادرت بود...اشتباه بزرگ
United States
بادرود فراوان و سپاس بی کران حضور همتبار ان.
قدر عافیت کسی داند که به مصیبتی گرفتار اید
وجود حاج غلام تاجگردون برای استان.کهگیلویه وبویراحمد یک نعمت بزرگ بود ونام ونشان ایشان وخدمات ارزنده اش جاودان و ماندگار می ماند وبیرق دلاور مر دیش پیوسته بر اوج قله های دنا وزاگروس برافراز‌خواهد ماند.
بابادی بختیاری از امریکا
بویر
Iran, Islamic Republic of
باسلام.اقای تاجگردان،اینقدری که الان درمیدان، .حضور هستی،قبلا نبودی،توکه نه خان بودی ونه کدخدا ونه رعیت.بهت پیشنهاد میدم،سنگین ووارسته در منزل وماوا ویا محل اشتغال خود بنشین.وسرغیض یا رنجش خود ،سنگین وساکت اماباحفظ شوون خودبمان.بااین شیوه و...بنظر میرسد که خودت را سبک میکنی.بشین تایکی پورست کنه::
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
بتاجگردون دست بردار با این حرفها دوباره می خواهید اختلاف بگذارید مردم دیگر حرف شما را قبول ندارند دست بردار
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
بتاجگردون دست بردار با این حرفها دوباره می خواهید اختلاف بگذارید مردم دیگر حرف شما را قبول ندارند دست بردار
توان
Iran, Islamic Republic of
تنها نماینده استان که از مرکز تا شمال دنبال حذفش بودند دکتر تاجگردون بود چرا نمیخواهید واقعیت را بپذیرید نماینده ای دیگر استان بسان تاجگردون تا الان ندیده بروید و قانون بودجه قبل از تاجگردون را ببینید و سهم بودجه استان را در قبل و پایان تاجگردون ببینید و بعد اظهار نظر کنید بحث انحراف بودجه هم اگر میبود نهادهای نظارتی بر بودجه از قبیل دارایی دیوان محاسبات برنامه و بودجه بازرسی اعلام میکردند برای استان و بالاخص حوزه خود زحمت کشیدند اعتبارات خوبی برای استان امد و پروزه های ملی و استانی خوبی شروع شد که نباید انکار کرد
Iran, Islamic Republic of
اخه تا کی!!! بس کن که حرفات ففط به درد خودت میخوره
آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
تاکی بازی و مظلوم نمایی.....
آقای تاجگردون یه نگاه به روسای اداراتی که حتی بعضیاشون قراردادی هستند و جنابعالی و فرماندار اسبق بالای سر مردم رنج کشیده گذاشتید بنداز.بازی تمومه جناب تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج گردون واقعا اشتباه کردی که آقای دکتر زراعت کیش و زینل زاده را باهم یا همتراز میدانید واقعا آقای دکتر زراعت کیش نخبه ای علمی متدین سیاستمدار با کیاستی است سیاستمدار محکم و استواری است
Iran, Islamic Republic of
واقعا زینل زاده قرار بود برگ زرین و برنده بویراحمد باشد ولی متاسفانه دستمال دست سعادت و شجاعت حسینی شد چه زود خودرا به مسلخ برد چه زود شجاعت و سعادت میدان خودشان کرد روزی خواستند استاندارش کنند روزی خواستند فرماندارش کنند و برای بویراحمد مشخص شد که ایشان مهره سوخته ای بیش نیست و برای همیشه سوخته و کنار زده شد در صحنه سیاسی بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
زینل زاده رو تو بدبخت کردی
یادت نیست
حالا داری برا بدست اوردن ارا زینل زاده .
میررشکار دکترررررر
تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

در سال‌های اخیر درآمدهای ارزی دولت به‌واسطه محدودیت‌های تحریم و همچنین شیوع کرونا افت ...
بازی مجلس با «معیشت» مردم

بازی مجلس با «معیشت» مردم

«معیشت مردم»؛ این اسم رمز اختلافات این روزهای پاستور و بهارستان بر سر لایحه بودجه 1400 ...
(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

نماینده سبزوار در مجلس با انتشار یک ویدئوی دو دقیقه‌ای از سربازی که مانع ورود بدون مجوز ...
1