تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۳۰۰۵۲
رئیس پلیس آگاهی استان؛

دستگیری سارق با ۲۳ فقره سرقت در یاسوج / دستگیری سارقان مغازه

۰
دستگیری سارق با ۲۳ فقره سرقت در یاسوج / دستگیری سارقان مغازه
کبنا ؛رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارقان مغازه و کشف اموال سرقتی در شهرستان بویراحمد خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سرهنگ سعید بالش زر روز دوشنبه ( 6 بهمن ماه) در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مغازه های شهرستان بویراحمد موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی گسترده و طی چند عملیات جداگانه ۶ نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.
بالش زر با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های اولیه به ۲۵ فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کردند، تصریح کرد: مأموران در بازرسی از متهمان مقداری اموال مسروقه کشف و ضبط و به مالباختگان تحویل دادند.
رئیس پلیس آگاهی استان در پایان خاطرنشان کرد: ۲ دستگاه خودرو در این رابطه نیز توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
دستگیری سارق با ۲۳ فقره سرقت در یاسوج
فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک نفر سارق با اعتراف به ۲۳ فقره سرقت اماکن عمومی در شهرستان بویراحمد خبر داد.
سردار کیقباد مصطفایی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن عمومی در سطح شهرستان بویراحمد، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران  ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک نفر سارق حرفه ای را شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بررسی های اولیه، متهم به ۲۳ فقره سرقت اماکن عمومی در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.
مصطفایی در پایان از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار های انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سيلي برچهره قانون

سيلي برچهره قانون

 بسیاری از مردم در شبکه‌های اجتماعی به این اتفاق واکنش تندی نشان دادند و در این راستا،...
صندلی رئیس جمهوری چند؟

صندلی رئیس جمهوری چند؟

مردم در انتخابات‌های اخیر به هر چیزی نه گفتند، نه تنها پس زده نشد بلکه به کانون‌های قدرت ...
رخوت سیاسی

رخوت سیاسی

رخوت موجود ممکن است در ایام انتخابات جای خود را به یک رونق برای یک جریان سیاسی یا یکی ...
1