تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۸
کد مطلب : ۴۲۹۵۲۵
با صدور پیامی مطرح شد

روشنفکر تولد قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی را تبریک گفت / زایش اندیشه‌ای نو در عملیاتی کردن فرامین رهبری

۷
۰
روشنفکر تولد قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی را تبریک گفت / زایش اندیشه‌ای نو در عملیاتی کردن فرامین رهبری
کبنا ؛ مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی را تبریک گفت.
به گزارش کبنا، در پیام مهدی روشنفکر آمده است؛
آغاز بکار قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد که به همت مسئولان متعهد در مرکز پژوهش‌های مجلس شکل گرفته است، نوید بخش تحقق همه جانبه فرمان هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلاب به سران قوای سه گانه است که اینک بار مسئولیت آن بر دوش جوانان جبهه انقلابی گذاشته شده تا با عزمی پولادین و هم افزایی با دستگاههای مرتبط، زمینه سوء استفاده فرصت طلبان را بزدایند، ریشه فساد را در هر شکل و شمایلی بخشکانند و اعتماد و اطمینان مردم را به سلامت نظام اداری که در جنگ اقتصادی و تحریف و تحریم دشمنان بصورت هدفمند مورد تشکیک و شبهه قرار گرفته است، جلب کنند.
 نصب العین قرار دادن پیام رهبری معظم انقلاب به عنوان منشور قرارگاه از بدیهی‌ترین اصول مبارزه با مفاسد اقتصادی است که آحاد اعضاء باید خود را متعهد و ملتزم به آن بدانند تا با این ریل گذاری شایسته و کار فرهنگی تمیز، زمینه شناسایی و برخورد با مفسدان نقاب زده فراهم گردد.
 بی شک سالم سازی اقتصاد، مستلزم منابع انسانی شایسته و فکوری است که نظام نبوی و علوی را از عمق وجود خود باور داشته و با الگوسازی واقعی از آن گام بر می‌دارد.

بیشتر بخوانید:

افتتاح قرارگاه مبارزه با فساد اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد / مهدوی: نباید اجازه دهیم فساد شبکه‌ای شود / عذاب الهی در انتظار فساد سیستمی

 همواره بر این نکته باور داشته و داریم که بیکاری، مصدر بسیاری از مشکلات و نابسامانی‌های امروز جامعه است که بستر ساز مهاجرت، حاشیه نشینی و اطلسی از آسیب‌های اجتماعی شده و ریشه این معضلات را نیز باید در نگاههای تبعیض آمیز، ناعادلانه و عدم توازن در توزیع اعتبارات و در نتیجه توسعه نامتوازن دانست که بسترساز شکاف طبقاتی و شکل گیری طبقه ملاء و مترف و نیز تبختر و تفاخر بر محرومین و پابرهنه‌های انقلاب گردیده است.
 سالم سازی اقتصاد با تکیه به عدالت در توزیع فرصت‌ها و با پشتوانه چنین پیام سرنوشت سازی می‌تواند به پیشرفت همه جانبه و رفع فقر و فساد برآمده از بی عدالتی بیانجامد که نمایندگان شما در عزمی راسخ و استوار به آن می‌اندیشند.
با تبریک تولد این قرارگاه امید آفرین و ابراز خرسندی از بکارگیری جوانان شایسته و انقلابی در رأس آن، انتظار است با داشته‌ها و ظرفیت عظیم ساختارهای قانونی و مسئولان متعهد، آمرین و عاملین فساد در هر سطح و شکلی شناسایی و توطئه دشمنان در این جنگ اقتصادی نیز بیش از پیش خنثی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

میلاد
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف لر تباران سرزمین کهن ایران زمین
من از طرف استان تمام لر کهگیلویه و بویراحمد به پشتیبانی هم تبارانم در استان لرستان به پاه خواهم خواست و نخواهیم گذاشت میلی متری از سرزمین آریوبرزن استان لرزبان کشورعزیزم کم شود
Iran, Islamic Republic of
فساد اداری درون استان بیداد می کند از کارمند رشوه بگیر گرفته تا مدیری که با زد وبند مدیرکل شده است
Iran, Islamic Republic of
تبریک لازم نیست نیاز به عمل میباشد که شما با سونامی قوم گرایی که در ادارات به راه انداختید و دلیل اصلی فساد میباشد به آن عمل نکردید
تابلو
Iran, Islamic Republic of
لطفا آدرس بدین ما هم عضو بشیم به‌ نظر جای نان و آب داریه
بهادر
Iran, Islamic Republic of
این ستاد هم نیروی هدایتخواهه😅😅
بعد شایان نادری و بهمنی نوبهار وبیگلری و الان هم این
روشنفکر اومده که نیرویل هدایتخواهه جا وشو بیه نیرویل خشم بدبختل همش هی کارگری ایکنن کار هم وه گیرشو نیا . اقای روشنفکر بخوا حقشون ایزنت
او سرما گرمایلی که نیرویل خت ولت نیکردن یادت بیا شاید کمی وجدانت به وج اومه
قاعدمنش
Netherlands
من الان 7 سال توی مجلس کار میکنم تا الان نه صدای از اقای زارع شنیده بودم و نه نزدیک یک سال از اقای روشنفکر.
از هر کس هم سراغ ایشان را می گیریم در حال بازدید استانی هست. هیچ وزیر یا دولتی هم تا کنون به بویر احمد و دنا مسافرت نداشته که ایشان بخواهند به عنوان همراه با ایشان باشند.
به خدا پول و بودجه در مجلس توزیع میشه
ربیعی
Netherlands
آقای روشنفکر خودش با انتصاباتی که داره انجام میده به وضوح مصداق را انجام میدهند بعد امده راجع به قرارگاه تبریک گفته
اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

جلسات بررسی حداقل دستمزد کارگران در حالی این روزها برگزار می‌شود که رقم‌ها به نظر می‌آید ...
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
1