کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با صدور پیامی مطرح شد

روشنفکر تولد قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی را تبریک گفت / زایش اندیشه‌ای نو در عملیاتی کردن فرامین رهبری

21 دی 1399 ساعت 2:08

 مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی را تبریک گفت.


 مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی را تبریک گفت.
به گزارش کبنا، در پیام مهدی روشنفکر آمده است؛
آغاز بکار قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد که به همت مسئولان متعهد در مرکز پژوهش‌های مجلس شکل گرفته است، نوید بخش تحقق همه جانبه فرمان هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلاب به سران قوای سه گانه است که اینک بار مسئولیت آن بر دوش جوانان جبهه انقلابی گذاشته شده تا با عزمی پولادین و هم افزایی با دستگاههای مرتبط، زمینه سوء استفاده فرصت طلبان را بزدایند، ریشه فساد را در هر شکل و شمایلی بخشکانند و اعتماد و اطمینان مردم را به سلامت نظام اداری که در جنگ اقتصادی و تحریف و تحریم دشمنان بصورت هدفمند مورد تشکیک و شبهه قرار گرفته است، جلب کنند.
 نصب العین قرار دادن پیام رهبری معظم انقلاب به عنوان منشور قرارگاه از بدیهی‌ترین اصول مبارزه با مفاسد اقتصادی است که آحاد اعضاء باید خود را متعهد و ملتزم به آن بدانند تا با این ریل گذاری شایسته و کار فرهنگی تمیز، زمینه شناسایی و برخورد با مفسدان نقاب زده فراهم گردد.
 بی شک سالم سازی اقتصاد، مستلزم منابع انسانی شایسته و فکوری است که نظام نبوی و علوی را از عمق وجود خود باور داشته و با الگوسازی واقعی از آن گام بر می‌دارد.

بیشتر بخوانید:

افتتاح قرارگاه مبارزه با فساد اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد / مهدوی: نباید اجازه دهیم فساد شبکه‌ای شود / عذاب الهی در انتظار فساد سیستمی

 همواره بر این نکته باور داشته و داریم که بیکاری، مصدر بسیاری از مشکلات و نابسامانی‌های امروز جامعه است که بستر ساز مهاجرت، حاشیه نشینی و اطلسی از آسیب‌های اجتماعی شده و ریشه این معضلات را نیز باید در نگاههای تبعیض آمیز، ناعادلانه و عدم توازن در توزیع اعتبارات و در نتیجه توسعه نامتوازن دانست که بسترساز شکاف طبقاتی و شکل گیری طبقه ملاء و مترف و نیز تبختر و تفاخر بر محرومین و پابرهنه‌های انقلاب گردیده است.
 سالم سازی اقتصاد با تکیه به عدالت در توزیع فرصت‌ها و با پشتوانه چنین پیام سرنوشت سازی می‌تواند به پیشرفت همه جانبه و رفع فقر و فساد برآمده از بی عدالتی بیانجامد که نمایندگان شما در عزمی راسخ و استوار به آن می‌اندیشند.
با تبریک تولد این قرارگاه امید آفرین و ابراز خرسندی از بکارگیری جوانان شایسته و انقلابی در رأس آن، انتظار است با داشته‌ها و ظرفیت عظیم ساختارهای قانونی و مسئولان متعهد، آمرین و عاملین فساد در هر سطح و شکلی شناسایی و توطئه دشمنان در این جنگ اقتصادی نیز بیش از پیش خنثی شود.


کد مطلب: 429525

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429525/روشنفکر-تولد-قرارگاه-مبارزه-مفاسد-اقتصادی-تبریک-گفت-زایش-اندیشه-ای-نو-عملیاتی-کردن-فرامین-رهبری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1