تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب : ۴۲۹۳۱۶
مدیرکل امور عشایر استان خبر داد؛

اختصاص 4 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه تامین آب عشایر شرق گچساران

۰
اختصاص 4 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه تامین آب عشایر شرق گچساران
کبنا ؛مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد از قول مساعد فرماندار گچساران برای اختصاص چهار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه تامین آب عشایر شرق گچساران خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد، فضل اله آذرفرد با بیان این مطلب، گفت: پروژه آبرسانی به سامانه های عشایری شرق گچساران 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تکمیل آن کلیه سامانه های عشایری شرق گچساران از آب پایدار شبکه ای و بهداشتی برخوردار می شوند.
وی ادامه داد: نشستی با فرماندار گچساران برای بررسی مشکلات عشایر گچساران و انجام هماهنگی در خصوص پروژه بزرگ آبرسانی به مناطق عشایری شرق شهرستان برگزار شد و با قول مساعد فرماندار چهار میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای تکمیل این پروژه اختصاص می یابد.
گفتنی است، اجرای طرح  آبرسانی به عشایر امامزاده جعفر در سه کیلومتری شرق گچساران توسط امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد و حمایت ویژه سازمان امور عشایر کشور در حال انجام است.
اعتبار اجرای این طرح 11 میلیارد تومان است که از محل اعتبارات ملی بند (ه) تبصره 4 قانون بودجه تامین و در سالی که به عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است باعث ایجاد تحول و ارتقاء تولید در مناطق عشایری تحت پوشش می شود.
با اجرای این پروژه ضمن تأمین آب شرب پایدار برای 158 خانوار عشایری، به بهبود شاخص های اقتصادی و اجتماعی در بین عشایر منطقه کمک شایانی می شود و کلیه سامانه های عشایری در شرق گچساران از آب سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.
 در حال حاضر آبرسانی به عشایر این مناطق از طریق تانکرهای آبرسان با هزینه و استهلاک زیاد امور عشایر انجام می شود که با اجرای این پروژه صرفه جویی قابل توجهی صورت می گیرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

جهانگیری در این گفت‌وگو همچنین درباره رابطه سردار با آیت‌الله هاشمی گفت: «ایشان با آقای ...
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
1