تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۴۲۹۱۸۰
امام جمعه یاسوج:

ترامپ دارای وجهه‌ای منفور و سردار سلیمانی شخصیت جهانی محبوب است 

۰
ترامپ دارای وجهه‌ای منفور و سردار سلیمانی شخصیت جهانی محبوب است 
کبنا ؛امام جمعه یاسوج گفت: خیلی‌ها جهانی می‌شوند مثل ترامپ چهره جهانی منفور و شرور دارند اما شهید سلیمانی دارای وجهه جهانی با کرامات اخلاقی است که در قلب همه جای گرفته است. 
به گزارش کبنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی در پیام جمعه امروز 12 دی‌ماه سال 99 شهر یاسوج  با اشاره به حدیثی از حضرت امیر(ع) با اشاره به این که  هر کس مشتاق بهشت باشد از حرام‌ها و شهوت رانی‌ها دوری کند و هر کس از آتش دوزخ بترسد از حرام پرهیز می‌کند و هر کس نسبت به دنیا بی‌رغبت شد و زهد ورزید مصیبت‌های دنیا بر او آسان می‌شود اظهار کرد: هر کس منتظر مرگ باشد نسبت به انجام خیرات و نیکی‌ها از دیگران پیشی می‌گیرد.
امام جمعه یاسوج ادامه داد: دو راه در مسیر انسان است یا دوزخ یا بهشت راه سومی نداریم یا به طرف بهشت و یا به سمت دوزخ حرکت می‌شود و آغاز حرکت انسان از همین دنیا بوده و بعد از مرگ حقیقت انسان آشکار می‌شود.
وی با بیان این که خدا مالک یوم دین است و همه این مالکیت‌های دنیوی از بین رفتنی است و این ها همه خیال باطل است در روز قیامت حقیقت‌ها آشکار می‌شود امروز خیلی‌ها دین گریز هستند و حقایق دینی را باور نمی‌کنند که در آن روز حقایق برای مردم آشکار می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان با تاکید بر این که در سخن گفتن‌ها حلال و حرام را باید رعایت کرد گفت:  برخی سخنان تهمت و غیبت بوده و اختلاف انگیز است و باید دوری کرد خریدار این حرف‌های ناروا گوش‌های ماست که حضرت امیر فرمود از این شهوت رانی ها باید دوری کرد باید کنترل روی قدم و قلم و گفتار باشد.
امام جمعه یاسوج در ادامه پیام جمعه این هفته به مناسبت‌های هفته و روز ۱۳ آبان سالروز پیام تاریخی امام به گورباچف در سال ۶۷ اشاره کرد که این چنین روزی را امام پیش‌بینی کرده بود که به وقوع خواهد پیوست و تفکر کمونیستی از بین می‌رود امام پیش بینی کرده بود که این تفکر را باید در زباله دانی تاریخ جست‌وجو  کرد چرا که بی‌دینی در نظام عالم وجود ندارد. 
   
وی گفت:  امام پیش‌بینی کرد و گفت که غرب گرایی هم دچار چنین سرنوشتی می‌شود شما که می‌خواهید این تفکر را کنار بگذارید فکر نکنید که غرب بهشت است اگر به تغییر می‌اندیشید به اسلام فکر کنید گر چه آن‌ها جهالت کردند و این کار را انجام ندادند درست به مانند نامه ای که پیامبر به پادشاهان عصر خود نوشت.
خطیب جمعه شهر یاسوج در پیام جمعه این هفته به مناسبت ۱۷ دی اجرای طرح استعماری کشف حجاب که در سه کشور انجام شد اشاره کرد و گفت: حجاب از واجبات دین و از ضروریات است و هر مسلمانی آن را فرمان خدا می‌داند؛ بدحجابی و بی‌حجابی مقدمه بی عفتی است که مردان و نان ناپاک محصول آن است و در ادامه فرزندان و مولودهای ناپاک پا می‌گیرند و کشوری که در آن مولود ناپاک جان بگیرد جامعه اضمحلال پیدا می‌کند مانند جوامع غربی که از انسانیت و اخلاق چیزی نمی‌فهمند.
حسینی به سالگرد شهادت سردار سلیمانی اشاره و با تسلیت به پیشگاه رهبری و ملت و جبهه مقاومت و خانواده گرانقدر شهید سلیمانی گفت: این شهید شخصیتی جهانی شد شخصیتی که در دل‌های مسلمانان و شیعیان و آزادگان جهان جا دارد خیلی‌ها جهانی می‌شوند مثل ترامپ که چهره جهانی منفور و شرور دارند اما شهید سلیمانی دارای وجهه جهانی با کرامات اخلاقی است که در قلب همه جای گرفته است. 
وی گفت: شهید با قاطعیت در میدان عمل و با جسارت کامل برای دفاع از کشور و اسلام و و دفاع از ولی فقیه زمان حرکت می‌کرد و فردی موثر و با اخلاص در مسیر انقلاب بود اخلاق و معنویت داشت هر چند وجهه نظامی همیشه خشک و انعطاف ناپذیر است اما او اهل معنا و خوش اخلاق و متین بود هر چند همه تدابیر نظامی و دیپلماسی را داشت و نقش بزرگی در دنیای امروزی ایفا کرد. 
امام جمعه یاسوج گفت: هر چند دشمن تا حدود زیادی سوریه و عراق را ویران و نابود کرد و زیرساخت‌های سوریه و عراق را نابود کرد و امریکا این کار را کرد تا حاشیه امنی برای اسراییل ایجاد کند و تلاش کرد به طور کل سوریه و عراق را اشغال و بعد به ایران حمله کند اما آن کسی که در میدان ظاهر شد و این توطئه را در هم شکست فرماندار شجاع ما حاج قاسم بود و خداوند به واسطه این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها عنایت بزرگی نصیب این فرمانده کرد که اولین آن‌ها شهادت بود و این شهادت به دست خبیث‌ترین افراد صورت گرفت.
حسینی خاطرنشان کرد: در شهر تهران در یک نقطه ۷ میلیون جمعیت حاضر شد و دشمن به وحشت افتاد و این اتفاق و انسجام برای دنیا بهت‌آور بود و به دنبال آن پایگاه عین الاسد امریکا مورد هدف قرار گرفت و ضربات دیگری بر این پیکره پوشالی وارد شد و اخراج امریکا از خاورمیانه به وقوع می‌پیوندد و امریکا روز به روز ضعیف تر از گذشته می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
1