تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۳
کد مطلب : ۴۲۹۰۶۴
کبنا گزارش می‌دهد

بی‌توجهی شهرداری یاسوج به وظیفه خود در جمع آوری زباله‌ها

۱
۱
بی‌توجهی شهرداری یاسوج به وظیفه خود در جمع آوری زباله‌ها
کبنا ؛هفته گذشته گزارشی مبنی بر دپوی زباله‌ها در محلات رجاء و ابتدای جاده دهنوی شهر یاسوج پوشش داده شد که در آن شهروندان این محلات نسبت به بی برنامگی و بی توجهی چند روزه و هفتگی و ماهانه نسبت به جمع آوری زباله‌های این کوچه‌ها بشدت انتقاد داشتند. [لینک]
به گزارش کبنا، بلافاصله یک روز بعد از این گزارش عوامل شهرداری یاسوج به جمع آوری زباله‌های مذکور اقدام کردند و چند روزی منظم زباله‌های این کوچه‌ها را گردآوری می‌کردند و باز به ده روز نکشید که مجدداً دپوی زباله‌ها و عدم رجوع عوامل شهرداری برای این زباله‌ها شروع شد.
گویی که می‌بایست این وظیفه شهرداری یاسوج را هر روز به شهردار یاسوج آقای مقدم تذکر داد تا برای جمع آوری این زباله‌ها به عوامل شهرداری دستور دهد!
با توجه به برنامه هفتگی رجوع عوامل جمع آوری زباله‌ها در محلات رجا و ابتدای جاده دهنو، می‌بایست روزهای زوج این عوامل برای گردآوری رجوع کنند. تا ساعات پایانی شب دوشنبه 8 دی ماه از صبح زباله‌های مردم بیرون مانده و هنوز هیچ گونه اقدامی نشده است.
مردم انتظار دارند که اعضای شورای شهر یاسوج پیگیر این امر باشند و از شهرداری یاسوج دلیل این بی توجهی‌ها را جویا شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خسته نباشید به قشر زحمت کش .متاسفانه مدتی هست که در بلوار ارم که در روزهای زوج آشغال آنها جمع آوری می شد بی برنامگی مشاهده میشه . و مشخص نیست چه روزی آشغالها جمع آوری میشه . روز زوج آشغال و می زاریم دم در خبری نیست روز فرد میزاریم خبری نیست . متاسفانه سگ و گربه هم پلاستک آشغال رو پاره میکنند و باعث پراکنده شدن زباله ها به اطراف شده و منظره بدی رو درست میکنند . خواهشا شهرداری یکم مدیریت کنه تا در محیط به زبالله دونی تبدیل نشه
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
1