تاریخ انتشار
شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۴۲۸۹۵۸
رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری اصفهان خبر داد؛

برف محور سی‌سخت - پادنا در سمیرم را مسدود کرد

۰
برف محور سی‌سخت - پادنا در سمیرم را مسدود کرد
کبنا ؛
رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان گفت: محور ارتباطی سی سخت - پادنا بدلیل بارش شدید برف از سمت استان کهگیلویه و بویراحمد مسدود است.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از ایرنا؛ مرضیه فراست روز شنبه 6 دی ماه در ادامه افزود: همه راه‌های شریانی و اصلی این استان به جز محور یاد شده، باز بوده و تردد ایمن و روان در آنها جریان دارد.
وی ادامه داد: با توجه به تصاویر دوربین های نظارت مرکزی و گزارش های دریافتی از راهداران، در زمان حاضر بارش یا پدیده خاصی در هیچکدام از محورهای مواصلاتی استان وجود ندارد.
رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان به رانندگان توصیه کرد از سفرهای غیر ضروری در شب در مناطق کوهستانی و برفگیر استان خودداری کنند.
وی تاکید کرد: لازم است رانندگان برای تردد در  همه محورهای برفی تجهیزات لازم به‌ ویژه زنجیر چرخ به‌همراه داشته باشند و پیش از سفر در تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.
فراست یادآور شد: ۷۵۰ نیروی راهدار و پشتیبانی ستادی با ۵۵۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۲۰۰ دستگاه تجهیزات در حال خدمات‌رسانی در راه‌ها و محورهای این استان هستند.
محور سی سخت ـ پادنا با ۲۳ کیلومتر طول، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان را به هم متصل می‌کند و هر سال با بارش نخستین برف مسدود می‌شود.
استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزادراه، یک‌هزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ است و بزرگراه ذوب آهن، اصفهان- کاشان- قم، اصفهان- دلیجان و اصفهان- شهرضا پر رفت‌وآمدترین محورهای استان به‌شمار می‌آیند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
تصويرگراني سبد غذايي در پايان پاييز

تصويرگراني سبد غذايي در پايان پاييز

روز دوشنبه مركز آمار نرخ تورم در آذرماه را اعلام كرد كه بر اساس آن نرخ تورم ماهانه، نقطه ...
1