کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری اصفهان خبر داد؛

برف محور سی‌سخت - پادنا در سمیرم را مسدود کرد

6 دی 1399 ساعت 10:31

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان گفت: محور ارتباطی سی سخت - پادنا بدلیل بارش شدید برف از سمت استان کهگیلویه و بویراحمد مسدود است.


رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان گفت: محور ارتباطی سی سخت - پادنا بدلیل بارش شدید برف از سمت استان کهگیلویه و بویراحمد مسدود است.
به گزارش کبنانیوز به نقل از ایرنا؛ مرضیه فراست روز شنبه 6 دی ماه در ادامه افزود: همه راه‌های شریانی و اصلی این استان به جز محور یاد شده، باز بوده و تردد ایمن و روان در آنها جریان دارد.
وی ادامه داد: با توجه به تصاویر دوربین های نظارت مرکزی و گزارش های دریافتی از راهداران، در زمان حاضر بارش یا پدیده خاصی در هیچکدام از محورهای مواصلاتی استان وجود ندارد.
رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان به رانندگان توصیه کرد از سفرهای غیر ضروری در شب در مناطق کوهستانی و برفگیر استان خودداری کنند.
وی تاکید کرد: لازم است رانندگان برای تردد در  همه محورهای برفی تجهیزات لازم به‌ ویژه زنجیر چرخ به‌همراه داشته باشند و پیش از سفر در تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.
فراست یادآور شد: ۷۵۰ نیروی راهدار و پشتیبانی ستادی با ۵۵۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۲۰۰ دستگاه تجهیزات در حال خدمات‌رسانی در راه‌ها و محورهای این استان هستند.
محور سی سخت ـ پادنا با ۲۳ کیلومتر طول، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان را به هم متصل می‌کند و هر سال با بارش نخستین برف مسدود می‌شود.
استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزادراه، یک‌هزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ است و بزرگراه ذوب آهن، اصفهان- کاشان- قم، اصفهان- دلیجان و اصفهان- شهرضا پر رفت‌وآمدترین محورهای استان به‌شمار می‌آیند.
 
 


کد مطلب: 428958

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/428958/برف-محور-سی-سخت-پادنا-سمیرم-مسدود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1