تاریخ انتشار
جمعه ۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب : ۴۲۸۹۴۱
در خطبه‌های نماز جمعه بهمئی مطرح شد؛

چرا مردم در بورس ضرر می‌کنند

۱
۰
چرا مردم در بورس ضرر می‌کنند
کبنا ؛ امام جمعه لیکک در خصوص علت ضرر مردم در بورس توضیح داد و گفت: تولید پیشتوانه ندارد و به همین دلیل مردم در بورس ضرر می‌کنند، و نتیجه این می‌شود که فقرا در بورس ضرر و سرشاخه‌ها سود می‌کنند.
به گزارش کبنا نیوز از بهمئی، حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرای (س) و تبریک میلاد حضرت مسیح در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار کرد: نباید اجازه دهیم عناوین مختلف در دنیای سیاست مردم را گول نزند و از دشمنان دین غافل شویم و ناآگاهانه رفتارمان به آن‌ها متمایل شویم و در زمین آن‌ها بازی کنیم.
افروغی بیان داشت: بعد از رحلت رهبر انقلاب و در سال 88 بعد از آنکه مردم رأی دادند به رأی مردم بی احترامی شد و با دروغ‌ها در آرای مردم تحریف به وجود آمد. آرای و حق مردم کنار گذاشته شد و به قانون اساسی پشت کردند؛ بعد از زمان رحلت پیغمبر (ص) هم فتنه‌ای به وجود آمد که باعث شهادت فاطمه زهرا (س) شد.
وی افزود: همه‌ی دشمنان ما می‌دانند که در جنگ سایبری جزء پنج کشور ابرقدرت جهان هستیم، ما می‌توانیم در حوزه نرم افزاری امریکا را شکست دهیم و در این حملات اخیر نشان از این بود که امریکا بسیار ضربه پذیر است؛ آمریکا بعد از جنگ سرد هیچوقت در حوزه نرم افزاری و در جنگ سایبری هیچوقت خسارت ندیده بود که این نشان از قدرت دین و اسلام است.
  
امام جمعه بهمئی با اشاره به بودجه سال 1400 بیان داشت: جناب روحانی رئیس جمهور میزان فروش نفت را 2 میلیون و 300 هزار بشکه در روز تضمین کرد؛ و قیمت دلار را در این بودجه 4 هزار و 200 پیش بینی کردند که اگر شرایط و قیمت دلار تغییر کند شرایط تغییر می‌کند؛ از دوسال قبل کارشناسان اعلام کردند که ساختار بودجه غلط است و سازمان برنامه بودجه تلاش می‌کرد علیرغم این حساسیت‌ها همچنان اشکالات ساختاری در بودجه 1400 به وجود بیاورد.
وی افزود: وابستگی به نفت، رکود و افزایش تورم مشکلات بیشتری برای کشور به وجود می‌آورد. دولت اعلام کرد که یارانه‌ها حذف نمی‌شود و هدفمند می‌شود حدود هزار میلیارد تومان یارانه پنهان در کشور داریم که در اختیار پتروشیمی، پالایشگاه، صنعت فولاد قرار می‌گیرند متاسفانه این موضوع در بودجه 1400 حدود یک و نیم برابر افزایش یافت.
افروغی با بیان اینکه یکی از عواملی که باعث افزایش تورم می‌شود این است که تولید پیشتوانه ندارد و به همین دلیل مردم در بورس ضرر می‌کنند، گفت: نتیجه این می‌شود که فقرا در بورس ضرر و سرشاخه‌ها سود می‌کنند. اشتغال وابسته به تولید است، اما سهم بودجه تولید 12 درصد است.
وی ادامه داد: برخی از رسانه‌ها و دشمنان از ساختار بودجه سوءاستفاده می‌کنند و حمله به سازمان و نهادهای مذهبی کردند که بودجه بنام نهادهای مذهبی است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ای کاش بورس به زیر صفر می رسید چون طمع زیاد رزق را می برد
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
تصويرگراني سبد غذايي در پايان پاييز

تصويرگراني سبد غذايي در پايان پاييز

روز دوشنبه مركز آمار نرخ تورم در آذرماه را اعلام كرد كه بر اساس آن نرخ تورم ماهانه، نقطه ...
1