کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه بهمئی مطرح شد؛

چرا مردم در بورس ضرر می‌کنند

5 دی 1399 ساعت 23:52

 امام جمعه لیکک در خصوص علت ضرر مردم در بورس توضیح داد و گفت: تولید پیشتوانه ندارد و به همین دلیل مردم در بورس ضرر می‌کنند، و نتیجه این می‌شود که فقرا در بورس ضرر و سرشاخه‌ها سود می‌کنند.


 امام جمعه لیکک در خصوص علت ضرر مردم در بورس توضیح داد و گفت: تولید پیشتوانه ندارد و به همین دلیل مردم در بورس ضرر می‌کنند، و نتیجه این می‌شود که فقرا در بورس ضرر و سرشاخه‌ها سود می‌کنند.
به گزارش کبنانیوز از بهمئی، حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرای (س) و تبریک میلاد حضرت مسیح در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار کرد: نباید اجازه دهیم عناوین مختلف در دنیای سیاست مردم را گول نزند و از دشمنان دین غافل شویم و ناآگاهانه رفتارمان به آن‌ها متمایل شویم و در زمین آن‌ها بازی کنیم.
افروغی بیان داشت: بعد از رحلت رهبر انقلاب و در سال 88 بعد از آنکه مردم رأی دادند به رأی مردم بی احترامی شد و با دروغ‌ها در آرای مردم تحریف به وجود آمد. آرای و حق مردم کنار گذاشته شد و به قانون اساسی پشت کردند؛ بعد از زمان رحلت پیغمبر (ص) هم فتنه‌ای به وجود آمد که باعث شهادت فاطمه زهرا (س) شد.
وی افزود: همه‌ی دشمنان ما می‌دانند که در جنگ سایبری جزء پنج کشور ابرقدرت جهان هستیم، ما می‌توانیم در حوزه نرم افزاری امریکا را شکست دهیم و در این حملات اخیر نشان از این بود که امریکا بسیار ضربه پذیر است؛ آمریکا بعد از جنگ سرد هیچوقت در حوزه نرم افزاری و در جنگ سایبری هیچوقت خسارت ندیده بود که این نشان از قدرت دین و اسلام است.
  
امام جمعه بهمئی با اشاره به بودجه سال 1400 بیان داشت: جناب روحانی رئیس جمهور میزان فروش نفت را 2 میلیون و 300 هزار بشکه در روز تضمین کرد؛ و قیمت دلار را در این بودجه 4 هزار و 200 پیش بینی کردند که اگر شرایط و قیمت دلار تغییر کند شرایط تغییر می‌کند؛ از دوسال قبل کارشناسان اعلام کردند که ساختار بودجه غلط است و سازمان برنامه بودجه تلاش می‌کرد علیرغم این حساسیت‌ها همچنان اشکالات ساختاری در بودجه 1400 به وجود بیاورد.
وی افزود: وابستگی به نفت، رکود و افزایش تورم مشکلات بیشتری برای کشور به وجود می‌آورد. دولت اعلام کرد که یارانه‌ها حذف نمی‌شود و هدفمند می‌شود حدود هزار میلیارد تومان یارانه پنهان در کشور داریم که در اختیار پتروشیمی، پالایشگاه، صنعت فولاد قرار می‌گیرند متاسفانه این موضوع در بودجه 1400 حدود یک و نیم برابر افزایش یافت.
افروغی با بیان اینکه یکی از عواملی که باعث افزایش تورم می‌شود این است که تولید پیشتوانه ندارد و به همین دلیل مردم در بورس ضرر می‌کنند، گفت: نتیجه این می‌شود که فقرا در بورس ضرر و سرشاخه‌ها سود می‌کنند. اشتغال وابسته به تولید است، اما سهم بودجه تولید 12 درصد است.
وی ادامه داد: برخی از رسانه‌ها و دشمنان از ساختار بودجه سوءاستفاده می‌کنند و حمله به سازمان و نهادهای مذهبی کردند که بودجه بنام نهادهای مذهبی است.
 


کد مطلب: 428941

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/428941/چرا-مردم-بورس-ضرر-می-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1