تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۸
کد مطلب : ۴۲۸۶۷۵
امام جمعه لیکک:

توصیه به جوانان؛ در انتخابات شوراها ملاک ریش‌سفیدی نیست، تعهد، تخصص و توانمندی مهم است

۰
توصیه به جوانان؛ در انتخابات شوراها ملاک ریش‌سفیدی نیست، تعهد، تخصص و توانمندی مهم است
کبنا ؛امام جمعه لیکک گفت: جوانان انقلابی و حزب‌الهی در انتخابات شوراها حضور گسترده‌ و موثر داشته باشند، ملاک ریش سفیدی نیست بلکه تعهد، تخصص و توانمندی برای خدمت به شهر مهم است.
به گزارش کبنا، نماز جمعه این هفته شهر لیکک (جمعه 28 آذر ماه 99) به امامت حجت الاسلام سید محمد یوسف افروعی امام جمعه محترم شهرستان بهمئی اقامه شد.
حجت الاسلام افروغی امام جمعه لیکک در این خطبه‌ها با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: بعد از تقوا، عیادت بیماران سفارش شده است اما در این شرایط کرونایی حداقل با یک پیام می‌توان از بیمار دلجویی کرد و امید داد.
وی افزود: درست است پرستارهای زحمت کش ما در درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها خدمت می‌کنند. اما همه ماها می‌توانیم نقش پرستار را برای همدیگر ایفا کنیم، زن و شوهر می‌توانند، پرستار همدیگر باشند، حتی والدین برای فرزندانشان.
  وی بیان کرد: زن و شوهر اگر هرکدام دچار بیماری شدند، نباید همدیگر را طرد کنند، فداکاری نوعی پرستاری است.
 وی در ادامه با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، یادآور شد که حضرت زینب و امام سجاد (ع) و کلیه بازماندگان در روز عاشورا سرمشق و الگو هستند برای همه ماها.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و یاد سردار شهید قاسم سلیمانی اظهارداشت: تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی و ابو المهندس و همراهان او، اولین سیلی سخت بر هیمنه آمریکا بود و سیلی سخت‌تر از آن غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ آمریکا است. وی بیان کرد: اگر رسانه‌های صهیونیستی و آمریکایی اجازه دهند واقعیت اسلام، واقعیت تشیع بر مردم آمریکا آشکار شود از درون آمریکا فروپاشی می‌شود که در پنج سال اخیر حمله سایبری هکرها به اطلاعات هسته‌ای پنتاگون و آمریکا نشان دهنده ضعف شدید آمریکا بوده است. و تشکیل شبکه ملی یا اینترنت ملی به فرموده مقام معظم رهبری ضربه محکمی بر پیکره پوچ آمریکا خواهد بود و سیلی غیر از انتقام سخت وعامران وعاملان باید مجازات شوند و در وقت ممکن این اتفاق خواهد افتاد. این بشارت بزرگ برای همه داغداران حاج قاسم و فخری زاده عزیزاست.
وی گفت: به زودی ضربات سنگینی بر امریکا زده خواهد شد.
امام جمعه شهر لیکک به سخنان رهبر انقلاب اشاره و اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی چهار توصیه مهم دارند، در همه زمینه‌ها قوی شوید، به ویژه در حوزه علم و توان دفاعی، اتحاد ملی راحفظ کنیم به دلیل نزدیک شدن به انتخابات، به دشمن اعتماد نکنید. بیش از اینکه به فکر تحریم باشید به فکر خنثی سازی آنها باشید. اشتغال یعنی تولید و دولت باید زمینه اشتغال را فراهم کند.
حجت الاسلام افروغی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: ایران عامل امنیت و سربلندی کشورهای منطقه است. نه آمریکا، نه اروپا، نه رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را نخواهد داشتند.
وی افزود: بدخواهان نظام اسلامی در تلاش هستند که از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده کنند، بیانیه صادر می‌کنند و علیه طرح رفع تحریم‌های مجلس موضع گیری می‌کنند که کار آنها نتیجه نمی‌دهد.
امام جمعه لیکک به اعدام روح الله زم اشاره کرد و گفت: برخی کشورهای اروپایی علیه کشور ما صحبت‌های داشته‌اند که در واقع آنها به دنبال این هستند که به کشور ما در سطح بین المللی فشار بیاورند.
وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری هیچ اعتمادی به کشورهای اروپایی نیست و هیچ سودی در ارتباط با آنها نخواهیم برد.
 حجت الاسلام افروغی در ادامه به سخنان رئیس جمهور در جمع خبرنگاران اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور علت گرانی‌ها را نداشتن وزیر بازرگانی بیان کرد، چرا در این هفت سال این موضوع را عملیاتی نکردی، تا کشور را از این تورم زیاد نجات داده می‌شد.
 امام جمعه لیکک گفت: باید جوانان انقلابی و حزب الهی در انتخابات شوراها حضور گسترده‌ای داشته باشند، ریش سفیدی مهم نیست، بلکه
تخصص، تعهد و توانمندی مهم است. پرهیز از تعصبات قومی جهت خدمت به مردم شهر ضرورت دارد.
وی توصیه کرد که ادارات و دستگاه‌های دولتی مردم را تکریم کنند و خدمات رسانی را به نحو شایسته انجام بدهند. مردم عزیز نیز پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا را با جدیت بیشتر رعایت کنند. و فصل سرما در صرفه‌جویی گاز کوشا باشید.
امام جمعه لیکک از دستگاه قضا برای برخورد با اغتشاشگران و تسریح در صدور احکام قدردانی و از تمام ادارات در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح شهید سلیمانی نیز تشکر کرد.
وی با گلایه از برخی بانک‌ها، گفت: بانک‌ها در این شرایط کرونایی بیشتر مردم را درک کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
واشنگتن در بحران ( + تصاویر )

واشنگتن در بحران ( + تصاویر )

همزمان با اردوکشی خیابانی هزاران نفری طرفداران ترامپ که به دنبال رد شکایت وی از وقوع ...
پای اقتصاد روی مین تورم!

پای اقتصاد روی مین تورم!

بودجه 1400 مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان و نمایندگان مجلس است، چراکه این بودجه نمی‌تواند ...
1