تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۹
کد مطلب : ۴۲۸۳۷۶
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

پسرکشی در بویراحمد

۱
۰
پسرکشی در بویراحمد
کبنا ؛فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشته شدن پسری به دست پدر خود خبر داد و گفت: فرد قاتل پس از ارتکاب قتل، خود را به ماموران معرفی کرد.
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سرتیپ دوم ستاد «کیقباد مصطفایی» اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تیراندازی در شهرک امام حسین (ع) شهر یاسوج، ماموران کلانتری  به سرعت در محل حاضر شدند.
 فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پس از حضور پلیس و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد تیراندازی مربوط به دعوای خانوادگی بین یک پدر و پسر است که طی آن پدر ۴۵ ساله با شلیک اسلحه شکاری به سمت پسر ۲۲ ساله خود، موجب قتل او شده است.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428378-2.jpg

این مقام ارشد انتظامی در استان  کهگیلویه و بویر احمد در پایان با اشاره به اینکه اسلحه بکار رفته در وقوع این قتل کشف و ضبط گردید و قاتل جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل که در تحقیقات  مقدماتی به صراحت به قتل فرزند خود بعلت اختلافات خانوادگی اعتراف کرد؛ بیان داشت: موضوع قتل این  پسر جوان توسط ماموران پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با نظارت مقام قضایی مربوطه در حال بررسی است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بهزاد بهمنش
Iran, Islamic Republic of
همش مشکلات جامعه هست ضعف در فرهنگ اجتماعی ضعف در تربیت فرزندان از بدو تولد نبود امکانات رفاهی در جامعه نبود شغل مناسب برای فرزندان بی تدبیری دولتمردان متاسفانه این موضوع اولیش نیست امیدوارم اخریش باشه که با این شرایط بعید میدونم......متاسفانه بعضی خانواده ها با تفکر۵۰سال پیش با فرزندان رفتار میکنن و اصلا نمیدونن مشاوره چیه نمیدونن حل مشکلات با کمک متخصص های اینکار چیه نمیدونن که نباید بدترین تصمیم ممکن رو بگیرین و در اخر ضعف بزرگ در
حکم «سحر تبر» اعلام شد

حکم «سحر تبر» اعلام شد

فاطمه خویشوند معروف به «سحر تبر» از صدور حکم محکومیت ده سال حبس خود خبر داد و گفت که ...
خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

با تمام وجود از همه‌ي شيرزنان و غيورمردانِ لر دل‌جويي کرده، از آنان و تمام اقوام و فرهنگ‌هاي ...
معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

روز گذشته یکی از اعضای سابق هیئت دولت مجرم شناخته شد و معاون رئیس جمهور هم برای ادای ...
1