کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

پسرکشی در بویراحمد

19 آذر 1399 ساعت 23:19

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشته شدن پسری به دست پدر خود خبر داد و گفت: فرد قاتل پس از ارتکاب قتل، خود را به ماموران معرفی کرد.


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشته شدن پسری به دست پدر خود خبر داد و گفت: فرد قاتل پس از ارتکاب قتل، خود را به ماموران معرفی کرد.
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سرتیپ دوم ستاد «کیقباد مصطفایی» اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تیراندازی در شهرک امام حسین (ع) شهر یاسوج، ماموران کلانتری  به سرعت در محل حاضر شدند.
 فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پس از حضور پلیس و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد تیراندازی مربوط به دعوای خانوادگی بین یک پدر و پسر است که طی آن پدر ۴۵ ساله با شلیک اسلحه شکاری به سمت پسر ۲۲ ساله خود، موجب قتل او شده است.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428378-2.jpg

این مقام ارشد انتظامی در استان  کهگیلویه و بویر احمد در پایان با اشاره به اینکه اسلحه بکار رفته در وقوع این قتل کشف و ضبط گردید و قاتل جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل که در تحقیقات  مقدماتی به صراحت به قتل فرزند خود بعلت اختلافات خانوادگی اعتراف کرد؛ بیان داشت: موضوع قتل این  پسر جوان توسط ماموران پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با نظارت مقام قضایی مربوطه در حال بررسی است.
 


کد مطلب: 428376

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/428376/پسرکشی-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1