تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۴۲۸۳۶۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

شمار فوتی‌های کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 354 رسید / یزدان پناه؛ اصلی‌ترین واقعیت برای مبارزه با کرونا کاهش ارتباطات است

۱
۰
شمار فوتی‌های کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 354 رسید + توصیه‌ها
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه یک هم استانی بر اثر ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست داده اند که در مجموع، تعداد جان باختگان کرونا در استان به 354 نفر رسید.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ پرویز یزدانپناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 18452 مورد گزارش شده است(٨٦ درصد موارد مبتلا).
وی ادامه داد: هم اکنون 271 بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بيمارستان های استان بستري هستند که از این تعداد 125 نفر مبتلای قطعی و ٢٧ نفر در بخش آی سی یو تحت درمان قرار دارند.
وی ابراز داشت: امروز نیز جواب 377 نمونه از آزمايشگاه سلولی مولكولی یاسوج دريافت شد كه 35 درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان‌های بويراحمد 28 درصد، كهگيلويه 24 درصد، دنا 9 درصد، باشت 8درصد، گچساران 7 درصد و چرام 7 درصد بودند.

     https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428368-2.jpg

دکتر يزدان‌پناه گفت: با باز شدن مجدد برخی از اصناف لازم است هشدارها را جدی بگیریم، فاصله فیزیکی را رعایت کنیم، استفاده از ماسک را هرگز فراموش نکنیم و دست‌های خود را به صورت مرتب بشوئیم و در تجمعات حضور پيدا نكنيم تا بتوان موفق به كنترل این ویروس شویم.
وی یادآور شد: اميد است از روز شنبه محدوديت ها در شهرهاي استان کهگیلویه و بویراحمد كم شود و مردم از از حضور غیر ضرور در مکان های پر تردد و پرخطر مانند بيمارستانها، كلينيك ها و موسسات پزشكي به جد بپرهیزند.
  رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: اصلی‌ترین واقعیت برای مبارزه با کرونا کاهش ارتباطات با افراد شناخته شده و مبتلا و همچنین افراد ناقل است. لازم است افرادي كه مشكوك به كرونا مي باشند، خانواده بيمار و كسانيكه با بيمار تماس داشته اند در خانه قرنطينه باشند و در صورت نياز به تست و مراقبت هاي پزشكي با هماهنگي با بهورزان و يا مراقبين سلامت به مراكز ١٦ ساعته مراجعه نمايند.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

کارشناس ارشد بهداشت
United Arab Emirates
جون خوم تا الان کرونا بالای ۸۰۰ نفر را در استان کهگیلویه و بویراحمد کشته!
کم شماری شدید دارن
خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

با تمام وجود از همه‌ي شيرزنان و غيورمردانِ لر دل‌جويي کرده، از آنان و تمام اقوام و فرهنگ‌هاي ...
معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

روز گذشته یکی از اعضای سابق هیئت دولت مجرم شناخته شد و معاون رئیس جمهور هم برای ادای ...
بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
فایل های مرتبط
1