تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۴۲۸۲۶۹
حسین جنتی خبر داد؛

حمایت بنیاد مسکن از بهره‌برداران زعفران در شهرستان گچساران

۱
حمایت بنیاد مسکن از بهره‌برداران زعفران در شهرستان گچساران
کبنا ؛مدیر کل بنیاد مسکن، از حمایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از بهره‌برداران متقاضی کشت محصول زعفران در گچساران خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن، حسین جنتی، ضمن بیان اینکه طرح توسعه پایدار منظومه روستایی با هدف تجمیع توانمندیها و پتانسیل‌های موجود در روستاها در زمینه‌های مختلف به منظور تقویت پایدار روستاها تهیه شده است افزودند: در قالب  طرح منظومه روستایی که توسط این نهاد در حال اجرا می‌باشد برای حمایت از کشت زعفران در شهرستان گچساران با مزرعه کشت صنعت مادر کشور تفاهم نامه‌ای منعقد شده است.
حسین جنتی افزود: بهره برداران متقاضی کشت محصول زعفران در گچساران با همکاری صندوق کار آفرینی کهگیلویه و بویر احمد تسهیلات بانکی ارزان قیمت نیز دریافت می‌کنند.



ایشان با بیان اینکه 2 هزار 500 کیلوگرم پیاز زعفران بین بهره برداران متقاضی در گچساران توزیع شدگفت: 28 متقاضی در روستای انجیرسیاه، دیل، آرو، چهاربیشه علیا، و سفلی، مارین، امامزاده جعفر، پشکان، پاکوه، آبریگو، گناوه، آبچیرک، مظفر آباد، اسلام آباد نسبت به گشت زعفران اقدام نموده‌اند. 
وی قیمت هر کیلو پیاز زعفران را در بازار 125 هزار ریال اعلام و بیان نمود: این در حالی است که بنیاد مسکن این مقدار را به نرخ 55 هزار ریال به بهره‌برداران عرضه کرده و به دلیل استقبال کشاورزان در سال آینده 10 تن پیاز چه زعفران بین کشاورزان این شهرستان توزیع می‌شود.  
نام شما

آدرس ايميل شما

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

بايا، شبکه فروش کالا و خدمات است، ده‌ها نمونه ديگر آن در کشور درحال فعاليت هستند. اين ...
فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

سال‌هاست کارکرد اصلی مجلس دخالت در برخی انتصابات مدیریتی است که این انتصابات برای نمایندگان ...
فایل های مرتبط
1