تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۴۲۸۲۶۴
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

انقلاب ارتباط توسعه مخابراتی در استان کهگیلویه وبویراحمد / سال ۹۹، سال انقلاب توسعه ارتباطات در کهگیلویه وبویراحمد

۳
۰
انقلاب ارتباط توسعه مخابراتی در استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛همواره یکی از مطالبات عمومی هموطنانمان عزیزمان در ایران اسلامی برخورداری شهرها و روستاها از اینترنت پرسرعت می‌باشد و با شیوع ویروس کوئید ۱۹، جایگاه ونقش ارتباطات و مخابرات در حوزه تعلیم و تربیت، کسب و کارهای اینترنتی و مشاغل نوپا مشخص شد. استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به وضعیت خاص جغرافیایی خود از جمله کوهستانی بودن، صعب العبور بودن، آن هم در حوزه ارتباطات و مخابرات متمایزتر از دیگر استان‌های کشور است.
به گزارش کبنا، سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهت برقراری ارتباطی پایدار و مطمئن در تمام نقاط استان نیازمند زیرساخت‌های ارتباطی از جمله فیبر نوری است و به دلیل شرایط جغرافیایی خاص استان، محدودیت‌های در توسعه فیبر نوری بوده، خوشبختانه با رایزنی‌های انجام گرفته شده و نگاه ویژه جناب آقای مهندس آذری جهرمی وزیر جوان ارتباطات، جناب آقای مهندس سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، جناب آقای دکتر کلانتری استاندار توسعه گرای استان و نمایندگان دلسوز و فهیم استان، این مهم برای توسعه زیر ساختی استان محقق شد و به نوعی می‌توان سال ۹۹ را سال انقلاب زیرساخت ارتباطی مخابراتی برای استان نامگذاری نمود.
سید محمد هادی امیری گفت: خوشبختانه بخش اعظمی از استان به کارگاه توسعه زیرساختی فیبرنوری تجهیز شده که می‌توان به پروژه فیبر نوری باشت به چرام به طول ۱۱۹ کیلومتر آن هم بدون مسیرهای فرعی اشاره کرد وتاکنون ۱۱۳ کیلومتر از آن به اتمام رسیده و با تکمیل ۶ کیلومتر دیگر این پروژه کلیه‌ی روستاهای همجوار این مسیر از نعمت ارتباط تلفنی و اینترنتی برخوردار خواهند شد، لازم به ذکر هست در همین پروژه ما علاوه بر ۱۱۹ کیلومتر ماتوانسیم ۹ کیلومتر جهت روستای مله تم و ۲ کیلومتر و ۳۰۰ متر جهت روستای دلی باریک و ۱ کیلومتر و ۶۰۰ مترجهت سایت روستای لار و ۴۰۰ متر نیز جهت ریپتر خیمند حفاری وکابل کشی کنیم که این اقدامات در چنین سطحی تا کنون بی نظیر بوده است.
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد به پروژه فیبر نوری یاسوج به سی سخت اشاره کرد و گفت این پروژه به طول ۴۳ کیلومتر می‌باشد که فیبر ۲۲ کیلومتر آن حفاری وکابلکشی شده و مابقی مسیر در حال انجام کار هست واین پروژه بهترین هدیه به اهالی فرهنگ دوست ونجیب شهرسی سخت وکلیه روستاهای همجوار محور یاسوج به سی سخت می‌باشد.
امیری به اجرای پروژه فیبر نوری مهم دیگری در استان اشاره کرد و گفت پروژه فیبر نوری یاسوج به کاکان به طول ۳۸ کیلومتر در دست اجراست که ۸ کیلومتر از آن حفاری و کابل کشی شده و ان شاء الله کمتر از زمان موعد مقرر این پروژه تکمیل و دهستان کاکان به اینترنت پرسرعت تجهیز خواهد شد.

    https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428264-2.jpg

سید محمد هادی امیری در ادامه به پروژه فیبرنوری شهرستان بهمئی به طول ۴ کیلومتر اشاره کرد و گفت: این مهم هم اکنون انجام گرفته وشاهد ارتباطی پایدار در شهر بهمئی هستیم.
 وی در بخش دیگری از گفتگوی خود افزود: همواره یکی از مشکلات اساسی بخش سپیدار، روستای کوشک شهرستان بویراحمد و همچنین شهرهای گرمسیری استان قطع ارتباط و اختلال در مسیر انتقال بوده و با تدبیر اتخاذ شده ۵ کیلومتر از مسیر فیبر نوری درمحدوده روستای تنگاری دشتروم به دلیل تعداد مفصل‌های زیاد وافت سرعت، تعویض و هم اکنون شاهد ارتباطی پایدار و مطمئن در شهرهای گرمسیری استان و بخش سپیدار و روستای کوشک بویراحمد می‌باشیم.
سید محمد هادی امیری اشاره کرد یکی از مشکلات ارتباطی مخابرات گلایه مندی مردم شریف منطقه دشمن زیاری، قلعه رئیسی ودیشموک بوده و جهت رفع مشکلات ارتباطی این شهر، تعویض فیبر نوری ازدوراهی راک تا قلعه رئیسی به طول ۱۴ کیلومتردر محور جدید دهدشت به پاتاوه در دستور کار قرار گرفت، پیمانکاران این پروژه مشخص و ظرف روزهای آتیان شاالله کار اجرایی آن آغاز خواهد شد
 سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد در بخش پایانی گفتگوی خود به پروژه فیبر نوری آب شیرین به بن پیر گچساران به طول ۴۵ کیلومتر اشاره کرد و گفت: استعلامات لازم جهت این پروژه انجام پذیرفته و ان شاءالله با رایزنی‌های لازم فیبر نوری آن تأمین و عملیات اجرای آن آغاز خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب مهندس حرف زدن خوب هست ولی حرف تا عمل کلی فاصله دارد....در شهر دهدشت کوی جانبازان چیزی به اسم آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت وجود ندارد لطفا پیگیری کنید09173423897
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از اقدامات شرکت مخابرات و مهندس امیری مدیر عامل محترم
با احتساب خرابی ها و قطعی های اجتناب ناپذیر شبکه ارتباطات استان و با در نظرگیری شرایط کنونی کشوری. بدون از هرگونه جانبداری. تا کنون اقدامات مهندس امیری را بسیار در راستای توسعه و حتی الامکان بالسویه دیده ایم.
سلامت باشند و پویا
Iran, Islamic Republic of
چه توسعه ای چه پیشرفتی مرکز استان یاسوج اینترنت سرعت نداره و اعصابرخورد کنیه خدا به داد بیرون برسه
پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی پیشنهاد اعدام سلطانِ واکسن کرونا را مطرح ...
ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

جهانگیری در این گفت‌وگو همچنین درباره رابطه سردار با آیت‌الله هاشمی گفت: «ایشان با آقای ...
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
فایل های مرتبط
1