کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با صدور متنی انجام گرفت

تبریک مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز داوطلب

15 آذر 1399 ساعت 23:57

15 آذرماه روز جهانی داوطلب با شعار «ما می‌توانیم، به واسطه داوطلبی» بر تمامی داوطلبان عزیز و زحمت کش به ویژه داوطلبان پر مهر استان کهگیلویه و بویراحمد خجسته باد.


15 آذرماه روز جهانی داوطلب با شعار «ما می‌توانیم، به واسطه داوطلبی» بر تمامی داوطلبان عزیز و زحمت کش به ویژه داوطلبان پر مهر استان کهگیلویه و بویراحمد خجسته باد.
به گزارش کبنا، امان الله جهان بین در پیامی 15 آذرماه روز جهانی داوطلبان را به تمامی اعضا، داوطلبان، نیکوکاران و تمامی کارکنان جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت. روز جهانی داوطلبان هلال احمر تبلور آرمان زیبای نوعدوستی و تلاش آمیخته به مهر و عطوفت، ایثار و فداکاری انسان‌ها در گستره گیتی است. روز داوطلب روز پاسداشت خدمات انسان‌های شریف و بزرگی که با بینش الهام گرفته از اعتقادات دینی و تعهد و خلوص نیت، تمام توان خود را در راه خدمت به بشریت و تسکین آلام دردمندان به کار می‌گیرند و بدون شک، چنین انسان‌های فداکار و مخلصی، شایسته و لایق والاترین تکریم‌ها هستند.
اینجانب، ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی داوطلبان، خدمات ارزنده و سرشار از مهربانی اعضا و خیرین همواره پیشگام و داوطلب استان کهگیلویه و بویراحمد در برهه‌های گوناگون به ویژه در عرصه مقابله با کرونا را ارج نهاده و با آرزوی موفقیت، بهرورزی، شادکامی و سلامتی برای یکایک این عزیزان، امیدوارم استمرار همگرایی و انسجام گروه‌های مختلف داوطلبی و همدلی بیش از پیش آن‌ها، چشم‌انداز امیدبخشی از توسعه خدمات داوطلبانه و نیکوکارانه را نه تنها در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد و ایران اسلامی، بلکه در فراسوی مرزها را به تصویر بکشد.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428251-2.jpg
      https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428251-1.jpg


کد مطلب: 428251

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/428251/تبریک-مدیرعامل-جمعیت-هلال-احمر-کهگیلویه-بویراحمد-مناسبت-روز-داوطلب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1