تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب : ۴۲۸۲۱۲
مدیر حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

دوگانگی مواضع رئیس‌جمهور در قبال تایید 20 دقیقه‌ای برجام و اقدام اخیر مجلس

۱
۰
دوگانگی مواضع رئیس‌جمهور در قبال تایید 20 دقیقه‌ای برجام و اقدام اخیر مجلس
کبنا ؛ طرح دو فوریتی مجلس در خصوص رفع تحریم‌ها واکنش‌های متعددی را به دنبال داشت و رئیس جمهور ایران گفت: دولت با طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ ها موافقت نمی‌کند. حجت‌الاسلام شیخ صفدر پناهی مدیر حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به این مواضع رئیس جمهور واکنش نشان داد و از دوگانگی مواضع رئیس‌جمهور در قبال تایید 20 دقیقه‌ای برجام و اقدام اخیر مجلس انتقاد کرد.
 حجت‌الاسلام صفدر پناهی با تقدیر از رویکرد مجلسی در قبال استکبار جهانی و مبحث تحریم‌ها اظهار کرد: از مجلس شورای اسلامی به عنوان عصاره فضائل ملت انتظار چنین اقدامی می‌رفت و باید در مجلس گذشته این اقدام صورت می‌گرفت تا دشمنان یک گام جلوتر برنمی‌داشتند و تحریم‌ها ظالمانه را روز به روز بیشتر نمی‌کردند.
 وی در ادامه یا اشاره به مواضع اخیر رئیس جمهور علیه اقدام مجلس گفت: آقای روحانی باید با تدبیر بیشتر مانع از چند صدایی در این قضیه می‌شدند که متاسفانه چنین نشد.
 مدیر حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اقدام مجلس راهکاری قانونی بود و باید در کشور همه از رئیس‌جمهور تا آخرین شخص در دور افتاده ترین نقطه کشور مطیع قانون باشیم تصریح کرد: مذاکرات و ماحصل آن را در در برجام به چشم خود دیدیم طعم آن را هم چشیدیم و مردم از دستاوردهای آن آگاه هستند.

       https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428212-2.jpg

 پناهی با اشاره به این که مردم در سال‌های اخیر به خوبی معنای مذاکره را فهمیده‌اند و درک بسیار بالایی از آن دارند و تشخیص می‌دهند که مذاکره خوب و بد چیست تصریح کرد: وقت آن است که همه در کشور همصدا و تحت رهبری ولایت فقیه در برابر دشمن قداره بایستیم تا زنجیره موفقیت‌ها کامل شود.
 وی با تاکید بر این که باید به مصوبات مجلس احترام بگذاریم خاطرنشان کرد: همان گونه که مجلس قبلی در 20 دقیقه برجام را تایید کرد و دولت محترم فعلی و رئیس‌جمهور به آن احترام گذاشت امروز هم دولت و رئیس‌جمهور باید به مصوبه مجلسی احترام بگذارند و در قبال آن موضع‌گیری نکنند.
این مسوول ادامه داد: امروز هم که تیم مذاکره کننده تغییر نکرده ولی مجلس نیز حق دارد بپرسد که در این 8 سال چه کرده‌اید وقتی برجام خسارت محض بوده آیا مجلسی حق ندارد جلوی این خسارت و ضرر را بگیرد.
 مدیر حوزه‌های علمیه استان تاکید کرد: در این شرایط وظیفه دولت تبعیت از مصوبه مجلس است و مجلس هم نمی‌تواند ما را در مسیر خسارت محض پیش ببرد تا بعد از چند سال به نقطه‌ای برسیم که نه تنها امریکا بلکه اروپا هم خیانت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

فاضل
Iran, Islamic Republic of
با توجیهات شما بیشتر به این نتیجه رسیدیم که مردم درکشون پایین هست بجای اون‌ها قضاوت کنید تصمیم گیری کنید حرف بزنید ما کلور هستیم و شما جامع العلوم
بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

بايا، شبکه فروش کالا و خدمات است، ده‌ها نمونه ديگر آن در کشور درحال فعاليت هستند. اين ...
فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

سال‌هاست کارکرد اصلی مجلس دخالت در برخی انتصابات مدیریتی است که این انتصابات برای نمایندگان ...
فایل های مرتبط
1