تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۴۲۷۷۹۳
در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان؛

پیام تبریک مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج

۰
پیام تبریک مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج
کبنا ؛مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد و رئیس هیات اندیشه ورز کارگران و کارخانجات سپاه فتح استان هفته بسیج را تبریک گفت.
به گزارش کبنا نیوز؛ مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تحقق اهداف تبیین شده در گام دوم انقلاب، فرهنگ و تفکر بسیجی باید بیش از پیش در کشور تقویت شود و مکتب شهید سلیمانی در این مسیر راهگشا و چراغ راه است.
پروانه نیک مرام در پیامی که امروز به مناسبت هفته بسیج انتشار داده، آورده است؛
هفته بسیج، فرصتی برای بزرگداشت جانفشانیها، دلاوری‌ها و فداکاری همه دلیرمردان و شیرزنانی است که در دوران دفاع مقدس و در همه صحنه‌ها و عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با از خودگذشتگی و ایثار، بر عهد و پیمان خویش با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) استوار و پابرجا مانده و این عهد و پیمان را هرکجا که نیاز شد با نثار خون پاک و مطهر خود امضا کردند و مظهر و نماد اتحاد و انسجام ملی ایرانیان شدند.
وی افزود: امروز یکی از این عرصه‌های مهم؛ پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا است که بدون شک نقش بسیج در جذب و سازماندهی نیروهای جهادی فعال در مدیریت بحران کرونا، کمک‌های مؤمنانه و حضور فعالانه در کارگروه‌های بهداشت و درمان بسیار اثرگذار و همراه با اقدامات مؤثر بوده است.
در بخش پایانی این پیام آمده است: اینجانب هفته بسیج و فرا رسیدن پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) به ملت شریف ایران بویژه مردم شهیدپرور استان کهگیلویه و بویراحمد را تبریک عرض نموده امیدوارم اقشار مختلف بسیج در دستیابی به اهداف متعالی این نهاد موفق و سرفراز باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

انتخابات ۱۴۰۰ از چنان اهمیتی برخوردار است که امکان به‌تعویق‌انداختن آن بسیار کم خواهد ...
1