تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۴۲۷۱۹۲

قتل وحشتناک دختر ۱۷ ساله به دست نامزدش + عکس

۰
قتل وحشتناک دختر ۱۷ ساله به دست نامزدش + عکس
کبنا ؛
ماجرای دردناک به قتل رسیدن دختر جوان توسط نامزدش را به همراه تصاویر مشاهده می‎کنید.
به گزارش کبنا نیوز؛ والدین دختر ۱۷ ساله انگلستانی بعد از برگشت به خانه، با جسد غرق در خون دخترشان که به فجیع‎ترین شکل ممکن با چاقو مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود مواجه شدند.
بر اساس این گزارش، پس از آنکه دختر جوان نامزدش را از تصمیم خود مبنی بر قطع رابطه با او مطلع می‌کند به طور وحشتناکی مورد حمله مسلحانه او قرار می‌گیرد. الی، دختر ۱۷ ساله به قتل رسیده، در خانه تنها بوده که زنگ خانه به صدا در می‌آید و او پس از باز کردن در با توماس، نامزد سابقش مواجه شده و با این حال به دلیل همکلاسی بودن، او را به خانه دعوت می‎کند.
توماس اما طی اقدامی خشونت آمیز سعی در خفه کردن دختر جوان داشته است، او پس از خفه کردن الی نیز دست از اقدام فجیع خود برنداشته و با ۱۳ ضربه چاقو به جای جای بدنش نهایتا از کشته شدن او اطمینان می‌یابد. پسر جوان بعد از قتل نامزدش، چاقو را در دست خود دختر گذاشته و آن را به گردن دختر فرو می‌برد تا قتل را نوعی خودکشی جلوه دهد.
قتل وحشتناک دختر جوان
او در نهایت با باز کردن قفل گوشی الی از طریق اثر انگشت خودش، به دوستش که قرار بوده به دنبال او بیاید خبر از کنسلی قرارشان می‌دهد و با جمع کردن وسایل خود از خانه خارج می‌شود در حالی که دوربین‌های مداربسته، رفت و آمد او را ثبت و ضبط کرده‌اند.
پدر و مادر الی پس از اطلاع یافتن از اتفاقی که برای او افتاده به خانه باز می‎گردند و با جسد غرق خون دخترشان در بدترین شکل ممکن روبرو می‎شوند که مادر الی این لحظه را بسیار دردناک و عذاب آور توصیف کرده است. این در حالی بوده که تنها یک روز از جدایی الی و توماس می‌گذشته و مادر او قصد داشته به زودی در ارتباط با این موضوع با او صحبت کند اما دیگر هیچگاه چنین فرصتی برای او پیش نخواهد آمد.
قتل وحشتناک دختر جوان
نیروهای پلیس و مأموران پیگیری این پرونده با بررسی دوربین‌های اطراف خانه، رهگیری تلفن همراه توماس و بازرسی وسایل شخصی او، به این قتل پی برده و او را دستگیر کردند و توماس که در ابتدا سعی در کتمان کردن ماجرا داشت در نهایت بدون ابراز هیچ پشیمانی‌ای به قتلی که انجام داده بود اعتراف کرده و تاکنون تنها به ۱۲ سال حبس محکوم شده است.
قتل وحشتناک دختر جوان قتل وحشتناک دختر جوان
قتل وحشتناک دختر جوان قتل وحشتناک دختر جوان
مادر الی اما آرزو می‎کند مدارک دیگری علیه قاتل دخترش پیدا شود تا همیشه در زندان بماند. تحقیقات صورت گرفته بر روی توماس نیز حاکی از رفتارهای پرخطری است که او به راحتی مرتکب آن‌ها می‌شود. با وجود گذشت مدت‌ها ازاین پرونده، خانواده الی همچنان خود را داغدار می‌دانند و هیچوقت این اتفاق دردناک را فراموش نخواهند کرد. برادر بزرگتر دختر جوان نیز که در شهر دیگری زندگی می‎کرده به واسطه انتشار این خبر در فضای مجازی از فوت دردناک خواهرش مطلع می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1