تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۴۲۷۱۳۰

اشتغال ۱۵۲ مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی از طریق مراکز کاریابی

۰
اشتغال ۱۵۲ مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی از طریق مراکز کاریابی
کبنا ؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفت‌ماهه سال جاری ۱۵۲ نفر از مددجویان این نهاد از طریق مراکز کاریابی صاحب شغل و درآمد شده‌اند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت از طریق ایجاد اشتغال برای آنان یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های این نهاد است، گفت: کاریابی و تعامل با کارفرمایان برای به‌کارگیری مددجویان و ایجاد اشتغال از این طریق برای آنان ازجمله فعالیت‌های این نهاد است.
وی تصریح کرد: در زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان از طریق مراکز کاریابی در سال جاری ۵۳۰ میلیون تومان برای آنان هزینه شده است.
مبشری تصریح کرد:  افزایش توان اقتصادی و خودکفایی خانوارهای تحت حمایت، اشتغال کارجویان موردحمایت از طریق فرصت‌های شغلی بنگاه‌ها و سازمان‌های مختلف، اتخاذ رویکرد درآمدزایی و افزایش سرانه درآمد خانواده‌ها، فراهم‌سازی زمینه لازم برای فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال مددجویان به‌منظور توانمندسازی اقتصادی و خروج تدریجی آنان از چرخه حمایتی، ارتقاء عزت‌نفس مددجویان و صیانت از نهاد خانواده ازجمله اهداف طرح کاریابی کمیته امداد است.
وی درباره بسته‌های تشویقی قابل‌استفاده در اجرای برنامه کاریابی گفت: مؤسسات کاریابی و کارفرمایانی که مددجویان کمیته امداد را  به‌کارگیرند مشمول دریافت بسته‌های تشویقی ازجمله پرداخت حق بیمه سهم کارفرما و پرداخت تسهیلات کارفرمایی در مناطق شهری و روستایی هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1