تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب : ۴۲۶۷۸۶
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

نزاع مسلحانه در بهمئی / دو نفر کشته شدند / دستگیری 3 نفر از عاملان نزاع دسته‌جمعی

۲
۱
نزاع مسلحانه در بهمئی / 2 نفر کشته شد
کبنا ؛فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 3 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی مسلحانه در این شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستاد" کیقباد مصطفایی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی مسلحانه در یکی از روستاهای شهر لیکک از توابع شهرستان بهمئی، بلافاصله مأموران انتظامی این فرماندهی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل وقوع درگیری اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد که روز گذشته برخوردی بین دو پسر بچه در این روستا رخ داده و منجر به وقوع نزاع دسته جمعی بین خانواده‌ها شده است.
مصطفایی تصریح کرد: در پی نزاع مسلحانه بین خانواده‌ها متأسفانه حین نزاع ۲ نفر از طرفین درگیری در پی وقوع تیراندازی کشته و ۴ نفر دیگر از طرفین مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426786-2.jpg

این مقام ارشد انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: مأموران با حضور در محل وقوع نزاع ۳ نفر از عاملان تیراندازی را شناسایی و دستگیر و همچنین ۳ قبضه سلاح گرم از آنها کشف کردند.
وی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر منازعین در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد خاطرنشان کرد: بحمدالله با حضور پلیس، امنیت در منطقه برقرار است.
فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی به عمل خواهد آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Zada
Singapore
ایران باید کنگره ایالات متحده را وابسته به حزب دموکرات کند . به خصوص از بازرگانان امریکا نفرت دونالد ترامپ . کنگره به راحتی می تواند به یک حزب دموکرات تبدیل شود . کمپین روابط عمومی ایران . برای جمع آوری تجار آمریکایی برای حمایت از انتخابات کنگره . که پس از آن اقتصاد ایران را تقویت خواهد کرد
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
سلام طبق گزارشات واصله و محلی و موثق کسانی که بلوای کت بهمئی را راه انداختند و فعلا سه نفر کشته و یک نفر وخیم است ارازل و اوباش ساکن لیکک مرکز شهرستان بهمئی هستند که غائله آبان 97 را آفریده بودند و از فرصت بدست آمده سوء استفاده کردند(درگیری روز قبل آن دو نفر در میدان ورزشی) به خانواده های یک نفر از آن دو نفر که روز قبل درگیری جزئی را داشتند حمله کردند و آن درگیری خطرناک را راه انداختند و الآن خانواده مقتولین از نیروهای امنیتی خواهان بازداشت آنها و به سزای عمل ننگینشان رساندن است و گرنه درگیری طایفه ای نبوده است و این از مردم فهیم و انقلابی و ولایتمدار بهمئی بدور است و نشانه آن آرامش حاکم بر منطقه است. خواهشمند رسانه ها اطلاع رسانی کنند تا مقامات امنیتی به وظیفه قانونی خود عمل کرده و این ارازل و اوباش معلوم الحال که نیروهای انتظامی بهمئی ساکن در لیکک کاملا آنها را می شناسند را دستگیر و به سزای ننگین اعمالشان برسانند.با تشکر مردم بهمئی
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
فایل های مرتبط
1