تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۴۲۶۷۶۱
عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنانیوز؛

شایعه اختلاف من با استاندار صحت ندارد / دلایل شخصی دارم / آقای استاندار با خواهش و اصرار خودم اجازه رفتنم را داد

۴
۰
شایعه اختلاف من با استاندار صحت ندارد / دلایل شخصی دارم /  آقای استاندار با خواهش و اصرار خودم اجازه رفتنم را داد
کبنا ؛خبرهایی از تغییر معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی منتشر شد که «عزیز فیلی» معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به خبرنگار کبنا نیوز مبنی بر اینکه «شایعاتی مبنی بر اختلاف شما با استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح می‌شود، آیا به این دلیل از استانداری می‌روید؟» گفت: شایعه اختلاف من با استاندار کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد. بنده به دلایل شخصی و با اصرار خودم از استانداری کهگیلویه و بویراحمد می‌روم، آقای استاندار خیلی تلاش کردند که من در اینجا بمانم، و حدود 6 ماه به استاندار اصرار و به زور ایشان را متقاعد کردم.
به گزارش کبنا نیوز، عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوالات خبرنگار کبنا مبنی بر دلایل رفتنشان از استانداری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: رفتنم از استانداری هفته آینده مشخص می‌شود، علیرغم اصرار استاندار و نمایندگان خودم پیگیر رفتنم بودم.
فیلی افزود: شایعه اختلاف من با استاندار کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد، آقای استاندار با خواهش و اصرار خودم اجازه رفتنم را داد، حدود 6 ماه هست که دنبال رفتنم بودم و الان هم ایشان از دست بنده ناراحت هستند.
معاون عمرانی استاندار در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پروژه‌های عمرانی استان در چه مرحله‌ای هستند، اظهار کرد: پروژه های عمرانی استان در حال اجراست، همچنین تخصیص این پروژه ها صورت گرفته و همه ی دستگاه های اجرایی در حال اقدام اجرای این پروژه‌ها هستند.
وی ادامه داد: امسال حدود 21 پروژه اساسی از جمله آب، کشاورزی و جاده ارتباطی در دولت تدبیر و امید در حال اجرا است و تا پایان سال 99 افتتاح می‌شود.
فیلی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه «شورای شهر و شهرداری به شدت در حال اختلاف هستند و این موضوع باعث معطلی مطالبات مردمی شده است» گفت: یک سری تکالیف قانونی است که شورای شهر و شهرداری باید انجام دهند؛ پرونده هایی از شورای شهر به هئیت تخلفات اداری و هیئت اختلاف شوراها ارسال شده؛ اعضای این نشست استاندار، مدیرکل دادگستری و نماینده عالی استان و نمایندگان مجلس هستند که بعد از اعلام رای با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

احسانی
Iran, Islamic Republic of
اقای مهندس فیلی از انسانهای وارسته ، کاردان و مدیرهستند که نقش بسزایی در پیشرفت پروژه های عمرانی استان دارد .حیف است در این شرایط حساس کشور استان را ترک کند
نعیم
Iran, Islamic Republic of
شما برید تقی بیاد
فرقی هم نمیکنه
نعیم
Iran, Islamic Republic of
شما برید تقی بیاد
فرقی هم نمیکنه
روح الله
Iran, Islamic Republic of
نعیم خان لیاقتش رانداشتید وگرنه قدر این مسولین زحمتکش استانی رامیدانستید ... بعضی از شما مردم آبروی ما لرهارابرید بخاطر منفی بافی و نمک نشناسیتون فقط میتونم بگم خدا یه عقل وفرهنگ بهتون بده وبراه راست هدایت بشوید ان شاالله
ودرپایان تشکر میکنم از جناب مهندس فیلی دست شما درد نکنه بخاطر زحمات بیکرانتون و به زبان لری بگم ...
بیقضا وو دس امیرالمومنین ایسپاریمت ....
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1