کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنانیوز؛

شایعه اختلاف من با استاندار صحت ندارد / دلایل شخصی دارم / آقای استاندار با خواهش و اصرار خودم اجازه رفتنم را داد

30 مهر 1399 ساعت 12:36

خبرهایی از تغییر معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی منتشر شد که «عزیز فیلی» معاون استاندار در پاسخ به کبنانیوز مبنی بر اینکه «به‌دلایل اختلافات با استاندار کهگیلویه و بویراحمد برکنار می‌شوید؟» گفت: شایعه اختلاف من با استاندار کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد.


خبرهایی از تغییر معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی منتشر شد که «عزیز فیلی» معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به خبرنگار کبنانیوز مبنی بر اینکه «شایعاتی مبنی بر اختلاف شما با استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح می‌شود، آیا به این دلیل از استانداری می‌روید؟» گفت: شایعه اختلاف من با استاندار کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد. بنده به دلایل شخصی و با اصرار خودم از استانداری کهگیلویه و بویراحمد می‌روم، آقای استاندار خیلی تلاش کردند که من در اینجا بمانم، و حدود 6 ماه به استاندار اصرار و به زور ایشان را متقاعد کردم.
به گزارش کبنانیوز، عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوالات خبرنگار کبنا مبنی بر دلایل رفتنشان از استانداری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: رفتنم از استانداری هفته آینده مشخص می‌شود، علیرغم اصرار استاندار و نمایندگان خودم پیگیر رفتنم بودم.
فیلی افزود: شایعه اختلاف من با استاندار کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد، آقای استاندار با خواهش و اصرار خودم اجازه رفتنم را داد، حدود 6 ماه هست که دنبال رفتنم بودم و الان هم ایشان از دست بنده ناراحت هستند.
معاون عمرانی استاندار در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پروژه‌های عمرانی استان در چه مرحله‌ای هستند، اظهار کرد: پروژه های عمرانی استان در حال اجراست، همچنین تخصیص این پروژه ها صورت گرفته و همه ی دستگاه های اجرایی در حال اقدام اجرای این پروژه‌ها هستند.
وی ادامه داد: امسال حدود 21 پروژه اساسی از جمله آب، کشاورزی و جاده ارتباطی در دولت تدبیر و امید در حال اجرا است و تا پایان سال 99 افتتاح می‌شود.
فیلی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه «شورای شهر و شهرداری به شدت در حال اختلاف هستند و این موضوع باعث معطلی مطالبات مردمی شده است» گفت: یک سری تکالیف قانونی است که شورای شهر و شهرداری باید انجام دهند؛ پرونده هایی از شورای شهر به هئیت تخلفات اداری و هیئت اختلاف شوراها ارسال شده؛ اعضای این نشست استاندار، مدیرکل دادگستری و نماینده عالی استان و نمایندگان مجلس هستند که بعد از اعلام رای با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.


کد مطلب: 426761

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/426761/شایعه-اختلاف-استاندار-صحت-ندارد-دلایل-شخصی-دارم-آقای-خواهش-اصرار-خودم-اجازه-رفتنم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1