تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۴۲۶۳۸۵
گوناگون؛

کشف جسد سالم 800 میلیون ساله یک زن

۱۸
۳۸
کشف جسد سالم 800 میلیون ساله یک زن
کبنا ؛
همانطور که می دانید بشر چندین هزار سال است که بر روی زمین زیست می کند و تلاش کرده تا با تحقیق و جستجو و کشفیات خود گذران زندگی را برای خود و هم نسلانش بهبود بخشد و بتواند به راه و روش جدید دست پیدا کند، با تکامل یافتن هر دوره روز به روز پیشرفت حاصل شده و منجر به پیشرفت روز افزون علم و دانش در تمام زمینه ها و رشته ها شده تا به امروز رسیده است، چندین سال است که بشر نسبت به نسل های گذشته کنجکاو بوده و تلاش دارد تا بتواند از گذشتگان اطلاعاتی هرچند کوچک بدست آورد تا بتواند سرنخی از نحوه زندگی آن ها و چگونگی تکامل دوره های مختلف زندگی بشر بدست آورد، این امر جز با کشف اشیاء، ابنیا و یا آثار مختلف حاصل نمی شود و می توان گفت تنها از طریق این آثار می تواند به دست محققان و باستان شناسان اطلاعاتی برسد، از این رو با کشف آثاری هرچند کوچک و محدود دست از تلاش بر نداشته و سعی دارد با تحقیق و بررسی بر روی کشفیات از گذشته باخبر شود. اما در برخی مواقع یک کشف عجیب می تواند تمامی فرضیات و احتمالات و یا حتی قطعیات را بهم بریزد و باستان شناسان و محققان را در بهت و حیرت بگذارد.  این بار در این مقاله می خواهیم یکی از همین کشفیات را برای شما شرح دهیم، کشف جسد سالم زنی که گفته می شود سن آن به 800 میلیون سال پیش باز می گردد. با ما همراه باشید تا از راز کشف این زن باخبر شوید.
 
 
جسد چندین میلیون ساله
 
داستان کشف جسدی با قدمت 800 میلیون ساله
در روستایی به نام "ریزهاف" که در منطقه شوروی سابق واقع شده است، معدن زغال سنگی وجود دارد که کارگران این معدن هر روز مشغول استخراج زغال از این معدن می باشند، به تازگی این کارگران در حین استخراج زغال سنگ در عمق 70 متری از زمین تابوتی مرمرین کشف کردند که موجب تعجب همگان شد، بعد از پیدا شدن این تابوت به سرعت کار معدن متوقف شد و معدنچی ها شروع به بیرون آوردن این تابوت از میان زغال سنگ ها کردند، بعد از باز کردن این تابوت با صحنه ای مواجه شدند که باور آن برای همگان دشوار بود. زنی با ظاهری آراسته و زیبا که در مایعی شفاف و آبی رنگ قوطه ور شده، زنی که در مقابل چشمان کارگران بود شبیه به جسد نبود، آن زن گویی به خواب رفته است چرا که بسیار سالم بوده و جراحتی دیده نمی شد. صورت این زن سنی حدود 30 سال داشت با چهره ای اروپایی و بسیار زیبا با پوستی تقریبا تیره. همچنین این زن موهایی مجعد و مشکی داشته و دست هایی سفید با ناخن های مرتب و لباسی که بر تن این جسد بود نیز پیراهنی سفید رنگ بوده که قد آن به زیر زانوی او رسیده بود با آستین های کوتاهی که گل های رنگارنگی بر روی آن گلدوزی شده بودند.
پس از گذر ساعاتی از یافته شدن این تابوت و حیرت اهالی روستا، به مرکز اعلام شد که تابوتی با این مشخصات در معدن مذکور یافت شده است، بعد از رسیدن کارشناسان مربوطه به این معدن و مشاهده و بررسی این تابوت، کشف آن توسط ارتش مورد تایید قرار گرفت و هلیکوپتری به معدن اعزام شد تا این تابوت را به مرکز مربوطه برای تحقبقات بیشتر منتقل کنند، هم زمان با انتقال این تابوت تمامی کارگران این معدن و روستاییانی که برای دیدنی این تابوت آمده بودند همه قرنطینه شدند، اما به گفته شاهدان و کارگران هنگام انتقال این تابوت به داخل هلیکوپتر اتفاقی عجیب رخ داد که در ادامه برای شما شرح خواهیم داد.
 
 
کشفیات عجیب در جهان
 
معمای جسد سالم زن 800 میلیون ساله
همانطور که گفته شد هلیکوپتری برای انتقال تابوت مرمرین به مرکز مربوطه اعزام شد، اما به گفته شاهدین در حین حمل تابوت و بردن آن به داخل هلیکوپتر اتفاقی تعجب برانگیز رخ داد، به گفته این شاهدین در حین انتقال این تابوت به هلیکوپتر به دلیل وزن بسیار بالای این تابوت تصمیم گرفته شد تا مایع شفاف داخل تابوت را تخلیه کنند تا حمل آن آسان تر شود، به محض خالی شدن تابوت مرمرین از مایع شفاف، جسد زن در مقابل چشمان همگان سیاه شد و دیگر از زیبایی او خبری نبود، با بازگرداندن مایع به داخل تابوت، جسد به شکل قبل بازگشت و این امر سبب تعجب بیشتر همگان شد. بعد از ساعاتی با ملحق شدن هلیکوپتری دیگر موفق شدند این تابوت را به مرکز منتقل کنند.
با رسیدن این تابوت به مرکز مورد نظر تحقیقات بر روی این جسد شگفت آور آغاز شد، بررسی های ابتدایی حدود 5 روز به طول انجامید و پروفسور اولین گزارش خود را در مورد این جسد اعلام کرد، طبق گفته ایشان سن این جسد به حدود 800 میلیون سال می رسد، اما چیزی که بسیار تامل بر انگیز است این است که با توجه به این قدمت مشخص می شود که سن این زن بیشتر از زغال سنگ می باشد در صورتی که این تابوت در میان انبوهی از زغال سنگ دفن شده است، پروفسور اظهار داشت که با کشف این جسد درک همگان را از تاریخ وارونه کرده است و همه در بهت و حیرت مانده اند.
 کشف این جسد شوک بزرگی بر جامعه علمی جهان وارد کرده است. طبق گفته های پروفسور و تحقیقات بعدی که بر روی جسد زن 800 میلیون ساله انجام شده می توان گفت یا زغال سنگ 800 میلیون سال پیش شکل نگرفته و یا وجود انسان قبل از عصر زغال سنگ بر روی زمین بوده است، اما در هر صورت هنوز ابهامات زیادی در مورد این زن 800 میلیون ساله وجود دارد که محققان پاسخی برای آن ها نیافته اند، محققان هنوز نتوانسته اند ترکیبات مایع شفاف درون تابوت را کشف کنند اما به تنها چیزی که در مورد ترکیبات آن رسیده اند وجود سیر و پیاز در آن است. همچنین در مورد لباس این زن نیز هنوز نتوانسته اند به نتیجه ای برسند چرا که گفته می شود جنس لباس را نمی توانند کشف کنند.
 
 
جسد 800 میلیون ساله
 
شیئی شبیه به تلفن همراه در تابوت زن 800 ساله
از دیگر کشفیاتی که در این تابوت بوده است شیئی شبیه به جعبه ای فلزی و مستطیل شکل است که شباهت بسیاری به تلفن همراه دارد که ابعادی حدود 10 سانتی متر در 25 سانتی متر دارد، بعد از بررسی های انجام شده بر روی این شیء، اظهاراتی قطعی از سوی پروفسور گفته نشد و ایشان اعلام کردند که همچنان در دست بررسی است، اما به گفته ایشان وجود این شیء در کنار این زن نشان می دهد که تمدن در زمان او بسیار پیشرفته بوده حتی پیشرفته تر از حال حاضر اما نمی توان به طور قطع این فرضیه را تایید کرد.
همچنان تحقیق بر روی این جسد و کشفیات همراه آن توسط بهترین و معروف ترین باستان شناسان و پروفسوران جهان ادامه دارد و هنوز نتایج قطعی در مورد آن اعلام نشده است.
 
 
زن 800 میلیون ساله
 
منبع: لحظه آخر
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این مقاله از اساس، چیه اینا رو مینویسی و ارزش خودتو و سایت رو میاری پایین. از سایت های معتبر، استفاده کن، همچین خبری بصورت رسمی تو هیچ سایت علمی و تخیلی هنوز نیومده.
دکتری دیرینه شناسی گوهری
Iran, Islamic Republic of
سلام به قول شاعر قافیه چو به تنگ آید شاعر به .....آید
از کانال و سر دبیران نشر چنین اکاذیب بدون علم و ریشه بعید می باشد ۸۰۰ میلیون،..... میدانید اولین موجودات تک سلولی قریب ۱ میلیارد سال پیش می زیسته اند و تاز نزدیک به ۵۰۰ میلیون سال پیش در سیلورین و اردویسین ما آثار اولین گیاه هان رو داریم و تازه در دوران مزوزوئیک در ژوراسیک نهشته های ذغالی رو داریم و انسان هومو ساینس ۵۰۰ هزار قدمت داره کمی دقت در نگارش خواهشا کبنا نشر اکاذیب و نزدیک رسانه زرد شدن خطرناک هست......?؟؟؟؟؟
علم
Iran, Islamic Republic of
سلام
منبع خبر هرجا بوده،خدمتتون عرض کنم که اینا همش اراجیفه. کل قدمت انسان امروزی به ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزارسال بیشتر نمیرسه.
Iran, Islamic Republic of
باید خدمت تون عرض کنم انسان های اولیه حدود ۴ میلیون سال پیش در علف‌زار های آفریقا زندگی میکردن
Iran, Islamic Republic of
توچین انسان فسیل کشف شده مال1/5میلیون ساله
Iran, Islamic Republic of
فقط میتوان گفت پناه میبریم به خدای بزرگ
علی
Iran, Islamic Republic of
چقدر چهره آن زن آشنا هست فکرکنم تو اینستا دیدمش به طور زنده
محمد
Iran, Islamic Republic of
بازیگر فیلم سفید برفی است.
Iran, Islamic Republic of
شاید هم قراره پیاز و سیر بازارش غوقا کنه
Iran, Islamic Republic of
این به احتمال زیاد جسد رو توی سمع گیاه گذاشتن به همین دلیل هم پوست و گوشت و استخوان سالم سالم مونده فقط قدمت که داری خیلی واسم تعجب داره
Iran, Islamic Republic of
شوخی نکنید
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
عمر زمین ۴ میلیارد سال هست و از حدود یک میلیارد سال پیش امکان حیات وجود داشته شاید قبل از دایناسورها بشر دیگری در زمین تا مرز بیشتر از اکنون پیش رفته باشد و شاید هم امکان سفر در زمان امکان داشته باشد
قاسم
Iran, Islamic Republic of
از حضرت آدم تا کنون 10 هزار سال گذشته
ما به قبلش مربوط به نسلهای قبل و انسانهای قبل از نسل حضرت آدم هست
صابر
Iran, Islamic Republic of
صدردرصد کذب هست.
به خود داستان توجه کنید آنجا که میگه مایع داخل تابوت راخالی کردند، اگر واقعا چنین چیزی کشف شده بود هرگز حتی یک گرم ازاون مایع را دورنمی ریختند تا بتونن ازاون یه چیزجدید وجادویی برای پوست وبدن انسان بسازن.
صابر
Iran, Islamic Republic of
این عکسها کذب محض هستند.
وفقط برای اینه که مردم روی این خبرها کلیک کنن
Iran, Islamic Republic of
در سایت https://lahzeakhar.com همین خبر آمده است ولی شکل زن این نیست!
علی سجادی
Iran, Islamic Republic of
نمیتواندحقیقت داشته باشد!! چون برفرض اینکه ماده نگهدارنده ای تولیدوهمراه جسدبرای جلوگیری ازپوسیدگی قرارداده اند؛معنی آن نشانه پیشرفت وتکامل است،درچنین جامعه ای که پیشرفت آن بدین پایه رسیده باشدکسی درسن کم وجوان ازبیماری نمی میرد؛وانگهی تابوت مرمرین بوده،چطوریک مرمرتراشیده شده۸۰۰میلیون سال سالم مانده؟؟انقباض وانبساط حاصل ازگرماوسرماتابوت راازبین میبرد.
ایلا
Iran, Islamic Republic of
چرا چون که مقالات چرت و پرت می نویسید
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1