تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۴۲۵۷۹۲
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی مطرح کرد

هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌ی سترگ و الهام بخش تاریخ بشریت

۰
هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌ی سترگ و الهام بخش تاریخ بشریت
کبنا ؛رضا دلشادیان رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانفشانی رزمندان و شهدا، هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
به گزارش کبنا، در این پیام آمده است؛
 هفته دفاع مقدس یادآور شکل گیری یکی از حماسه‌های سترگ و الهام بخش تاریخ بشریت است و نقطه عطف تاریخ کشور و اوج تبلور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های فرزندان برومند این مرز و بوم و سالروز پاسداری از ارزش‌ها در راستای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.
ملت غیور ایران اسلامی با مقاومت و ایستادگی بی نظیر خود در هشت سال دفاع مقدس، افسانه شکست ناپذیری قدرت‌های استکباری را باطل و با اثبات برتری قدرت ایمان و معنویت بر قدرت مادی متکی به سلاح و تجهیزات، درسی بزرگ از ایثار، آزادی، شهامت و شهادت را به جهانیان ارائه و الگویی کارآمد از استکبارستیزی را به ملل آزادیخواه و حق طلب عرضه کرد.
 حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتی که قله‌های سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامی را نگاشته‌اند.
آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام و در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس، قدم برداریم.
 اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ شورایی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» و دیگر فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، فرا رسیدن ۳۱ شهریور ماه، آغاز چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را صمیمانه محضر مردم شریف و انقلابی ایران، به ویژه جانبازان، ایثارگران، آزاده‌ها و خانواده معظم شهدا تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و سربلندی و عزت ایران اسلامی را در جامعه جهانی از خداوند متعال مسئلت دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1