کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی مطرح کرد

هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌ی سترگ و الهام بخش تاریخ بشریت

31 شهريور 1399 ساعت 11:04

رضا دلشادیان رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانفشانی رزمندان و شهدا، هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.


رضا دلشادیان رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانفشانی رزمندان و شهدا، هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
به گزارش کبنا، در این پیام آمده است؛
 هفته دفاع مقدس یادآور شکل گیری یکی از حماسه‌های سترگ و الهام بخش تاریخ بشریت است و نقطه عطف تاریخ کشور و اوج تبلور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های فرزندان برومند این مرز و بوم و سالروز پاسداری از ارزش‌ها در راستای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.
ملت غیور ایران اسلامی با مقاومت و ایستادگی بی نظیر خود در هشت سال دفاع مقدس، افسانه شکست ناپذیری قدرت‌های استکباری را باطل و با اثبات برتری قدرت ایمان و معنویت بر قدرت مادی متکی به سلاح و تجهیزات، درسی بزرگ از ایثار، آزادی، شهامت و شهادت را به جهانیان ارائه و الگویی کارآمد از استکبارستیزی را به ملل آزادیخواه و حق طلب عرضه کرد.
 حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتی که قله‌های سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامی را نگاشته‌اند.
آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام و در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس، قدم برداریم.
 اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ شورایی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» و دیگر فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، فرا رسیدن ۳۱ شهریور ماه، آغاز چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را صمیمانه محضر مردم شریف و انقلابی ایران، به ویژه جانبازان، ایثارگران، آزاده‌ها و خانواده معظم شهدا تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و سربلندی و عزت ایران اسلامی را در جامعه جهانی از خداوند متعال مسئلت دارم.


کد مطلب: 425792

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425792/هفته-دفاع-مقدس-یادآور-حماسه-ی-سترگ-الهام-بخش-تاریخ-بشریت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1