کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست مشترکی با حضور سه یگان برگزار شد؛

منافع مشترک محیط زیست، منابع طبیعی و میراث فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد

15 شهريور 1399 ساعت 10:20

یگان‌های حفاظت ادارات کل محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یاسوج با راهبردهای جدید برای مدیریت مناطق تحت حفاظت محیط زیست استان نشست مشترک برگزار کردند.


نشست مشترک فرماندهان یگان حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری و میراث فرهنگی،گردشگری  و صنایع دستی یاسوج، در پانزدهمین روز از شهریورماه 99 در محل اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد .
به گزارش کبنا، در ابتدای این نشست روح الله حقیقت فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان گفت: به منظور شناخت ظرفیت‌های سه یگان حفاظت حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، تعریف مشترک ماموریت‌ها طراحی و برگزار شد که امیدواریم نتایج قابل قبولی داشته باشد.
وی  افزود: موقعیت‌سنجی در بررسی ظرفیت‌های حفاظت از جنگل‌ها در بخش‌های مختلف اعم از گونه‌های گیاهی و جانوری، عرصه‌های منابع  ملی  و همچنین میراث فرهنگی نقش مهم و مؤثری دارد.
حقیقت گفت: قرار است سه یگان در راه اندازی گشت های مشترک فعالیت‌های مختلف پیشگیرانه ، برخورد با متخلفان و سودجویان را مرور و به صورت مشترک اجرا کردند.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان افزود: هر کدام از این یگان‌ها تجاربی در ماموریت‌ها و اقدامات انجام شده خود دارند که بسته به نوع وظایف و کارکرد دستگاه‌ها متفاوت است، اما با توجه به این که نقطه مشترک هر سه یگان، محل فعالیت آن‌هاست و نیروهای هر سه یگان در عرصه‌های جنگلی و منابع طبیعی حضوری مستمر دارند و همچنین با چالش‌های متعددی در طول فعالیت‌ها مواجه می‌شوند، تبادل این تجربیات می‌تواند نقش مهمی در بهتر شدن حفاظت از منابع ملی وحیات وحش داشته باشد.


کد مطلب: 425194

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425194/منافع-مشترک-محیط-زیست-منابع-طبیعی-میراث-فرهنگی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1