تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۹
کد مطلب : ۴۲۵۰۵۵
دادستان عمومی مرکز استان در گفت‌وگویی مطرح کرد

گام سوم طرح ارتقا امنیت اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد کلید خورد / یاسوج برای اراذل و اوباش ناامن می‌شود / دستگیری 12 سابقه دار و کشف و ضبط سلاح سرد در کهگیلویه و بویراحمد

۲
۰
هشدار دادستان یاسوج به اراذل و اوباش ماجراجو
کبنا ؛
سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز گام سوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مرکز استان و هشدار به حاملان سلاح سرد و گرم، مجاز و غیرمجاز خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این مصاحبه به افرادی که موجب ناامنی می‌شوند، هشدار داد و تأکید کرد: به هیچ وجه حضور ناامن کننده افرادی را که سلاح سرد و گرم حمل کرده و به صورت هیجانی در شهر  به جان همدیگر می‌افتند را تحمل نمی‌کنیم.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید علی ملک حسینی با اعلام اینکه، اجرای گام سوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان مرکز استان برخورد با اراذل و اوباش می‌باشد، اظهار کرد: مردم خواستار امنیت بوده و ما دنبال امنیت پایدار هستیم.
دادستان مرکز استان در گام سوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، از دستگیری تعدادی از افراد سابقه دار و کشف مقادیری سلاح سرد از اراذل و اوباش خبر داد و گفت: در این طرح که با حضور نیروی همیشه بیدار انتظامی و  معاون محترم دادستان  انجام شد ۱۲ نفر از افرادی که مبادرت به حمل سلاح سرد می‌نمودند، دستگیر و ضمن ضبط سلاح‌های آنها، این افراد جهت بررسی سوابق و احیاناً وجود پرونده‌های در دست اقدام، به بازداشتگاه اعزام شدند.
 
         

این مقام قضایی اظهار داشت: با توجه به تأکیدات رئیس کل محترم دادگستری استان و دغدغه فرماندهی محترم انتظامی در استان برای تهیه و اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش و ارتقای امنیت اجتماعی، گام‌های مؤثر عملی برداشته شده و به امید خدا، با حضور مؤثر نیروی انتظامی و قضات دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، این طرح‌ها گام به گام اجرایی، و تا ساماندهی، این وضعیت ادامه خواهد یافت.
سید علی ملک حسینی هرگونه ماجراجویی اراذل و اوباش در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را محکوم و نسبت به این افراد هشدار داد و افزود: افرادی که قصد هرگونه ماجراجویی در شهر را دارند و مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را با محیط‌های ناسالم مقایسه و مبادرت به انجام اقدامات هنجار شکنانه می‌نمایند، برابر قانون با آنها برخورد صورت خواهد گرفت.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان تصریح کرد: به موجب نص صریح قانون، حمل هرگونه سلاح گرم و سرد، غیر مجاز و افشانه‌های اشک آور جرم، محسوب شده و مجازات شدیدی را برای حمل کنندگان به دنبال خواهد داشت، لذا  این افراد یا رفتار خود را اصلاح و مانند سایر  همشهریان سالم زندگی کنند و یا اینکه منتظر باشند تا دستگاه قضایی با قاطعیت، و در جایی که تصورش را نمی‌کنند دستگیر و با آنها، شدیدترین برخورد قانونی را نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما

آفتاب
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب ملک حسینی عزیز
با آرزوی بهترین ها
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
همش ازبرخوردمیگی ولی ازعوامل قمه زنی فلکه استانداری
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1