کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دادستان عمومی مرکز استان در گفت‌وگویی مطرح کرد

هشدار دادستان یاسوج به اراذل و اوباش ماجراجو

11 شهريور 1399 ساعت 22:29

دادستان عمومی مرکز استان گفت: ۱۲ نفر از افرادی که مبادرت به حمل سلاح سرد می نمودند، دستگیر و ضمن ضبط سلاح های آنها، این افراد جهت بررسی سوابق و احیاناً وجود پرونده های در دست اقدام، به بازداشتگاه اعزام شدند.


سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز گام سوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مرکز استان و هشدار به حاملان سلاح سرد و گرم، مجاز و غیرمجاز خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این مصاحبه به افرادی که موجب ناامنی می‌شوند، هشدار داد و تأکید کرد: به هیچ وجه حضور ناامن کننده افرادی را که سلاح سرد و گرم حمل کرده و به صورت هیجانی در شهر  به جان همدیگر می‌افتند را تحمل نمی‌کنیم.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید علی ملک حسینی با اعلام اینکه، اجرای گام سوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان مرکز استان برخورد با اراذل و اوباش می‌باشد، اظهار کرد: مردم خواستار امنیت بوده و ما دنبال امنیت پایدار هستیم.
دادستان مرکز استان در گام سوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، از دستگیری تعدادی از افراد سابقه دار و کشف مقادیری سلاح سرد از اراذل و اوباش خبر داد و گفت: در این طرح که با حضور نیروی همیشه بیدار انتظامی و  معاون محترم دادستان  انجام شد ۱۲ نفر از افرادی که مبادرت به حمل سلاح سرد می‌نمودند، دستگیر و ضمن ضبط سلاح‌های آنها، این افراد جهت بررسی سوابق و احیاناً وجود پرونده‌های در دست اقدام، به بازداشتگاه اعزام شدند.
 
         

این مقام قضایی اظهار داشت: با توجه به تأکیدات رئیس کل محترم دادگستری استان و دغدغه فرماندهی محترم انتظامی در استان برای تهیه و اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش و ارتقای امنیت اجتماعی، گام‌های مؤثر عملی برداشته شده و به امید خدا، با حضور مؤثر نیروی انتظامی و قضات دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، این طرح‌ها گام به گام اجرایی، و تا ساماندهی، این وضعیت ادامه خواهد یافت.
سید علی ملک حسینی هرگونه ماجراجویی اراذل و اوباش در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را محکوم و نسبت به این افراد هشدار داد و افزود: افرادی که قصد هرگونه ماجراجویی در شهر را دارند و مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را با محیط‌های ناسالم مقایسه و مبادرت به انجام اقدامات هنجار شکنانه می‌نمایند، برابر قانون با آنها برخورد صورت خواهد گرفت.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان تصریح کرد: به موجب نص صریح قانون، حمل هرگونه سلاح گرم و سرد، غیر مجاز و افشانه‌های اشک آور جرم، محسوب شده و مجازات شدیدی را برای حمل کنندگان به دنبال خواهد داشت، لذا  این افراد یا رفتار خود را اصلاح و مانند سایر  همشهریان سالم زندگی کنند و یا اینکه منتظر باشند تا دستگاه قضایی با قاطعیت، و در جایی که تصورش را نمی‌کنند دستگیر و با آنها، شدیدترین برخورد قانونی را نماید.


کد مطلب: 425055

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425055/هشدار-دادستان-یاسوج-اراذل-اوباش-ماجراجو

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1