تاریخ انتشار
شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۴۴
کد مطلب : ۴۲۴۶۶۳
با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

آغاز مرحله دوم کمک‌های مومنانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد / کمک‌های مومنانه گامی در جهت زنده نگه داشتن محرم و فرهنگ عاشورایی

۰
آغاز مرحله دوم کمک‌های مومنانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آغاز مرحله دوم توزیع کمک‌های مومنانه گفت: پیش‌بینی ما توزیع ۱۳ هزار بسته است.
 
به گزارش کبنا، سردار حمید خرمدل در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه گفت: از همه کسانی که در ایام کرونا در رزمایش مومنانه کمک و مشارکت داشتند تشکر و قدردانی می‌کنیم، هیات‌های مذهبی گل کاشتند، نهادهای حمایتی و سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان که فعالیت خوب و گسترده‌ای داشتند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های مادی و معنوی نماینده ولی‌فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مرحله اول کمک‌های مومنانه نزدیک به ۱۰۰ هزار بسته توزیع شد پیش‌بینی ما توزیع ۱۱۴ هزار بسته بود که پوشش داده می‌شود

 
وی با اشاره به اقدامات نهادهای حمایتی گفت: کمیته امداد نزدیک به ۴۰ هزار بسته توزیع می‌کند که ۸ هزار بسته تاکنون توزیع شده است و ۴۰ هزار پرس غذای گرم هم توزیع می‌شود.
مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آستان قدس،نمایندگی استان ۲ هزار بسته توزیع کرده است، گفت: سپاه و بسیج در سه مرحله کمک‌های خود را توزیع می‌کند که امروز ۳ هزار و ۸۰۰ بسته توزیع می‌شود و برنامه‌ریزی ما توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی است.
وی عنوان کرد: در مرحله بعدی که ۱۵ شهریور خواهد بود ۳ هزار بسته کیف و کفش و لوازم‌التحریر توزیع می‌شود، در هفته دفاع مقدس ۹ هزار بسته لوازم ورزشی آموزشی در سطح مدارس استان توزیع می‌شود.
خرمدل با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت محور توزیع کمک‌های مومنانه است، افزود: سامانه‌ای در سپاه استان تعریف و کد ملی همه کسانی که باید به آنها کمک شود بارگزاری شده و پایگاه‌های مقاومت از این سامانه استفاده و کمک‌های مومنانه را توزیع می‌کنند و تلاش ما عدالت در توزیع این بسته‌ها است.

کمک‌های مومنانه گامی در جهت زنده نگه داشتن محرم و فرهنگ عاشورایی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمک‌های مومنانه در روزهای سخت کرونایی گامی در جهت زنده نگه داشتن محرم و فرهنگ عاشورایی است.
حسین کلانتری در آیین توزیع کمک‌های مومنانه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز خدا قوت به همه کسانی که در جمع‌آوری و بسته‌بندی و توزیع کمک‌های مومنانه اقدام می‌کنند اظهار کرد: در عاشورا امام حسین(ع) تا آخرین لحظات دست از امر به معروف و نهی از منکر برنداشت و آنجا هم می‌گوید آنچه که خدا خلق کرده همه می‌روند و تاکید بر ماندگاری‌ها دارد که یکی از ماندگاری‌ها همین اقدام به کمک‌های مومنانه است.
وی با اشاره به  فرمایش رهبری که جوهره اخلاص امام حسین(ع) باعث ماندگاری اباعبدالله و عاشورا شده است گفت اخلاص برای خدا به گونه‌ای است که بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز محرم و اباعبدالله(ع) و یارانش زنده هستند
استاندر با بیان این که به دلیل کرونا برنامه‌های محرم با مشکل روبرور شده است افزود: با کمک‌های مومنانه در این ایام می‌توان محرم عاشورا را زنده نگه داشت و این صحنه‌ای است که همه با هم هستیم و کسی در نظام جمهوری اسلامی احساس تنهایی نمی‌کند.

وی در ادامه با ذکر جمله‌ای از شهید بهشتی که مومنانه عاشق شوید تا عاقل شوید اظهار کرد: عاشق اهل بیت شدن انسان‌ها به سوی کارهای خیرخواهانه حرکت می‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1