تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۴۲۴۶۵۵
در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت مطرح شد

رأی منفی اروپا به قطعنامه ضد ایرانی خیانت جدید بود / بعد از شرک به خدا بدترین گناه چیست؟

۰
کبنا ؛
امام جمعه دهدشت گفت: اروپا به ایران بدهکار است باید بدهی خود را با رای منفی و نه ممتنع به قطعنامه ضد ایرانی می‌پرداخت.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت در ادامه تبیین مسئله سبک زندگی اسلامی و ایرانی به آثار قطع صله رحم پرداخت. 
امام جمعه دهدشت گفت: کسانی که آنچه را خدا دستور داده سرپیچی کنند مورد لعن خدای متعال قرار می‌گیرند و عذابی شدیدتر از این نیست.
وحدانی‌فر افزود: دومین صفت برای قاطع صله رحم مصداق مفسدان فی الارض هستند.
وی سومین اثر قطع صله رحم را قرار گرفتن در ردیف شرک به خدا دانست ومتذکر شد: بعد از شرک به خدا بدترین گناه را قطع صله رحم می دانند.
خطیب نماز جمعه دهدشت شکست امریکا در سازمان ملل را بی‌سابقه خواند و گفت: رای مخالف و ممتنع اعصای دایم و غیر دایم به قطعنانه ضد ایرانی بازتاب گسترده داشت.
وحدانی‌فر افزود:این شکست تاریخی پیامدهای تلخی برای امریکا داشت.
وحدانی‌فر با اشاره به خروج ترامپ از برجام و کلید راهبرد فشار حداکثری در جنگ همه جانبه علیه ایران گفت: با تشدید تحریم و جنگ اقتصادی علیه ایران و با فشار حداکثری قصد داشت ایران را وادار کند نوکر و عبد او باشد.
وحدانی‌فر در تبیین چرایی شکست امریکا در قطعنامه اخیر گفت: ترامپ با همه تلاش دیپلماتیک که قبل از رای‌گیری انجام داد مفادی را مشخص کرد ولی دید کشورهایی حتی تونس و استوانی همراهی نکردند عقب نشینی کرد.
امام جمعه دهدشت از تلاش تیم دیپلماسی جمهوری اسلامی و مقاومت و صبوری ملت ایران قدردانی کرد و افزود: امریکا متوجه شکست بود ولی می‌خواست کار دیگری را با این مسیله جبران کند. 
وحدانی‌فر فعال کردن مکانیزم ماشه از سوی امریکا را یادآور شد و تصریح کرد: با تشکیل اجلاس شورای امنیت امریکا به خاطر خروج از برجام باید مواخذه می‌شد.
وی با اشاره به رای ممتنع اروپا در قطعنامه ضد ایرانی گفت: اروپا باید رای منفی می‌داد رای ممتنع او ادامه سیاست خائنانه بود.
وحدانی‌فر با بیان اینکه این حرکت اروپا به ذائقه برخی وادادگان داخلی شیرین آمد، افزود: این رای اما عرصه بروز مجدد خیانت اروپایی است. اوپا بدهکار ایران است  باید بدهی خود را بپردازد.
خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: اگر امریکا مکانیزم ماشه را فعال کند اتفاق جدیدی نخواهد افتاد به گفته پمپئو فواره تحریم‌ها به سقف رسیده است.
قطعنامه ضدایرانی کار دست اروپایی‌ها داد - خبرآنلاین
وی با ستودنی خواندن درایت رهبری و هدایت‌های پیامبرگونه ایشان اضافه کرد: به تیم مذاکره کننده که ایستادگی کردند خداقوت می‌گوییم.
وحدانی‌فر بیان داشت: اگر ایستادگی سلیمانی‌ها نبود اروپا امروز رای منتنع نمی داد.
امام جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنانش به رسمیت شناختن رژیم غاصب صهیونیست توسط امارات متحده را یادآور شد و گفت: البته پدیده عجیبی نیست این اقدام نه تحول راهبردی نه تعبیر اساسی بلکه حماقت راهبردی از سوی مجموعه ای از احمق‌های درجه یک است فکر نکنند اگر کاری کردند فصا برای انها فراهم و امنیت آنها تامین خواهد شد.
وحدانی‌فر تاکید کرد: عادی سازی روابط میان جهان عرب و رژیم غاصب باعث فراموشی آرمان‌های فلسطین نمی‌شود. امارت بداند پیامدهای ننگین خواهد داشت و جریان مقاومت ایستادگی می کند.
وی با بیان اینکه بین جبهه مقاومت اتحاد بوجود امده دوست و دشمن خود را می‌شناسند ادامه داد: بازنده اصلی این مساله امارت است از این دریا صید دندان گیری بدست نخواهد امد بلکه باعث تضعیف اقتصادی در امارت خواهد شد.
 

 
امام جمعه دهدشت تصریح کرد: جمهوری اسلامی هر کجا احساس کند امنیت او به خطر خواهد افتاد دست‌ها را از بازو قطع خواهد کرد.
وحدانی‌فر اضافه کرد: به حاکمان امارت توصیه داریم زلف خود را به موی ژولیده رژیم رو به زوال صهیونیست گره نزنند.
امام جمعه دهدشت روز جهانی مسجد را از مناسبت‌های پیش رو برشمرد و افزود: نقش و حایگاه مسجد و اثار اجتماعی مسجد در جامعه ما همچنان ملموس نیست.
وی ادامه داد:اوقاف و تبلیغات اسلامی مساله احیای مساجد و تغییر رویه را در نطر داشته باشند. 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1