کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشتی از زریر حسن زاده:

احد جمالی باید از مردم کهگیلویه و بویراحمد عذر خواهی کند

26 مرداد 1399 ساعت 20:02

زریر حسن زاده فعال اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در مطلبی به سخنان احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کلیپ دیشموک واکنش نشان داد.


زریر حسن زاده فعال اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در مطلبی به سخنان احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کلیپ دیشموک واکنش نشان داد و نوشت:
جناب آقای جمالی سلام
درست است که بقول «چرچیل»
 سخت‌ترین کار دنیا متقاعد کردن یک احمق است    
اما بکاربردن این نوع ادبیات ازطرف شما درمقابل مخاطبین خودکه جمعی از اهالی دیشموک کهگیلویه می‌باشد، درست نیست.
و نباید شما به عنوان معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، که معاونت نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد هستید، در مقابل یک خطای سهوی به سیم آخر بزنید و مردم را به افراد احمق تشبیه کنید. قطعاً احمق مسئول نادان و بی‌تدبیر است.
امروزه برخی از افراد بخصوص مدیران ناتوان معیار بسیار سهل گیرانه‌ای برای احمق خواندن مردم دارند؛ همین که فردی با آن‌ها در رفتار و گفتار بسیار متفاوت باشد، در نظرشان احمق می‌رسد یا حتی دیوانه. اما به این سادگی نمی‌توان فردی را به مقام حماقت رساند. بسیاری ازاوقات ما متمایلیم عدم آگاهی را با بی شعوری وحماقت یکی بگیریم. اما هر ناآگاهی احمق نیست. گرچه هر احمقی ناآگاه است برادرجمالی شما که در مقابل یک خطای سهوی جمعی از مردم دیشموک را به افراد احمق تشبیه می‌کنید. و نقش چرچیل را بازی می‌کنید، لازم می دانم یک داستان از چرچیل را برای شما بیان کنم. چرچیل (نخست وزیر اسبق بریتانیا) روزی سوار تاکسی شده وبه دفتری برای مصاحبه می‌رفت. هنگامی که به آن جا رسید به راننده گفت آقا لطفاً نیم ساعت صبر کنید تا من برگردم. راننده گفت: «نه آقا! من می‌خواهم سریعاً به خانه بروم تا سخنرانی چرچیل را ازرادیو گوش دهم». چرچیل از علاقه‌ی این فرد به خودش خوشحال و ذوق‌زده شد و یک اسکناس ده پوندی به او داد. راننده با دیدن اسکناس گفت: «گور بابای چرچیل! اگر بخواهید، تا فردا هم این‌جا منتظر می‌مانم!» جناب آقای جمالی شما که ادبیات چرچیلی بکار می‌برید، اگر بخواهید مردم محروم این دیار شنوای حرف شما باشند یا مثل چرچیل طوری حرف بزنیدکه مردم عاشق شنیدن صدای شما از رادیو باشند، و یا به عنوان معاون نماینده عالی دولت در استان نیاز اقتصادی مردم منطقه را برآورده کنید. برادر عزیز همانطوری که کلیپ مراسم خاکسپاری از منطقه دیشموک در بخش سلامت در شرایط فعلی نگران کننده است، نحوه برخورد دهیار شما و کلیپ سخنرانی شما به عنوان یک مسئول نگران کننده تراست.
بقول سعدی شیرین سخن: علاج واقعه پیش از وقوع باید کرد / دریغ سود ندارد چو رفت کار از دست.
 به روزگار سلامت سلاح جنگ بساز / وگرنه سیل چو بگرفت، سد نشاید بست
 این کلیپ در حقیقت نشان داد که مسئولین استانی دولت بخصوص حضرتعالی درامر اطلاع رسانی کرونا ضعیف عمل کرده‌اید.
به دیشموک دسترسی ندارید و بخودتان قبول زحمت نمی‌دهید که به مناطق محروم و صعب العبور سرکشی کنید، به جمعه بازار یاسوج که در یک قدمی شماست چرا؟ آیا می دانید بلوار 60 متری کشاورز که در کنار جمعه بازار است و در واقع از نظر توپولوژی طویل‌ترین بلوار شهر یاسوج می‌باشد، اگر زیر ساخت‌های اولیه آن آماده شود، می‌تواند، تمام کسبه‌های جمعه بازار را با فاصله اجتماعی پوشش دهد. چرا نسبت به توسعه این بلوار بی تفاوت هستید؟ چون نمی‌خواهید.


کد مطلب: 424457

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/424457/احد-جمالی-باید-مردم-کهگیلویه-بویراحمد-عذر-خواهی-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1