تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۴۹
کد مطلب : ۴۲۳۶۵۵
با حضورمشاور حقوقی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

آئین معارفه رئیس جدیدهیئت‌مدیره سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد

۰
آئین معارفه رئیس جدیدهیئت‌مدیره سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد
کبنا ؛
به گزارش کبنا نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، روز شنبه ۴ مردادماه ۱۳۹۹ آئین تکریم و معارفه دو نفر از اعضای جدید هیئت‌مدیره سازمان با حضور اعضای جدید و سابق و برخی از مدیران ارشد سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.
در این نشست محمدرضا اسکندری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به بیان گزارش عملکرد چندساله هیئت‌مدیره فعلی پرداخت و از نقش آن هیئت در ارتقاء کیفیت نظارت و تعیین راهبرد‌های کلان و مؤثر در امور اجرایی سازمان و تحقق موفقیت‌ها و دستاورد‌های مثمر ثمر اقتصادی و حرکت روبه‌جلوی سازمان یادکرد.
نایب‌رئیس هیئت‌مدیره سازمان اقتصادی کوثر در ادامه این آئین تکریم و معارفه، سوابق اعضای جدید را بیان و از اعضای سابق هیئت‌مدیره نیز قدردانی و برای آنان آرزوی توفیق کرد.
در این نشست که با حضور علی گرجی‌زاده مشاور حقوقی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدرضا باقری عضو هیئت‌مدیره، عدل هاشمی پور عضو و رئیس جدید هیئت‌مدیره، منصور میرمرادی عضو و رئیس سابق هیئت‌مدیره و مالک رحمتی عضو سابق هیئت‌مدیره برگزار شد، اعضای سابق با تأکید بر عملکرد صادقانه هیئت، از پشتکار و سرسختی مجموعه اعضاء هیئت‌مدیره سازمان در خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران اشاره کردند.
طی حکمی از سوی سعید اوحدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، عدل هاشمی پور و محمدباقری، مشاور مالی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، به‌عنوان اعضای جدید هیئت‌مدیره سازمان اقتصادی کوثر منصوب شدند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1