تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۴۲۳۵۵۵
اخبار هواشناسی؛

احتمال رگبار باران، رعد و برق در کهگیلویه و بویراحمد

۰
احتمال رگبار باران، رعد و برق در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛ولی بهره مند روز پنجشنبه افزود: امروز به تدریج تا اوایل هفته آینده به سبب نفوذ جریانات مونسونی و افزایش شاخص‌های ناپایداری‌های همرفتی در ساعاتی از بعد از ظهر تا اوایل شب رخ داد ناپایداری‌های موقت جوی به صورت رگبار باران و رعدوبرق و گاهی تندبادهای لحظه پیش بینی می شود.
به گزارش کبنا؛ بهره مند تصریح کرد: این سامانه به تدریج از بعدازظهر پنجشنبه در پاره ای از مناطق استان، روز جمعه در تمامی مناطق و روزهای شنبه یکشنبه درپاره ای از مناطق به ویژه نواحی مرتفع استان را پوشش می دهد.
کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این سامانه که به تدریج از روز یکشنبه از جو استان خارج می شود تمامی مناطق استان بویژه مناطق مرتفع شرقی و جنوبی استان را تحت تاثیر قرار می دهد.
بهره مند تاکید کرد: پیش بینی می شود که این سامانه آبگرفتگی معابر عمومی، افزایش وزش باد و آسیب به تاسیسات، احتمال برخورد صاعقه و آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع را در پی داشته باشد.
وی بیان کرد: بنابراین توصیه می شود که احتیاط در تردد جاده ای، به کارگیری تمهیدات لازم برای کاهش خسارات به محصولات کشاورزی، تردد نکردن غیر ضروری، توقف نکردن و چرای دام در مسیل‌ها و رودخانه ها و عدم صعود به ارتفاعات رعایت شود. / ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1