تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۴۲۳۴۴۴
یادداشت|

نقدی بر اظهارات «علی کامرانی» علیه تاجگردون

در دوره وکالت نماینده وقت گچساران زبان انتقاد نداشتید؟
۲۰
۳
نقدی بر اظهارات «علی کامرانی» علیه تاجگردون
کبنا ؛عدم تائید اعتبارنامه آقای تاجگردون، باعث شده است که تنور مباحثات سیاسی استان همچنان گرم بماند. در باب چرائی رد این اعتبارنامه و دلایل مخالفین و موافقین مطالب زیادی به رشته تحریر درآمده است. از همان ابتدای مطرح‌شدن این مبحث در مجلس، شاهد سکوت مرموز عده‌ای از مدعیان اصلاح‌طلبی بودیم. کسانی که همواره نان اصلاح‌طلبی را می‌خوردند و مناصب مهمی نصیب خود و اطرافیانشان گردید، سکوت کردند...
یکی از این خیل ساکنین هم جناب کامرانی بود. کسی که به‌واسطه رد صلاحیت بزرگان اصلاحات در کهگیلویه و در کوران قحط‌الرجالی، اسمش بر سر زبان‌ها افتاد. خروجی یک مجمع پرحرف و حدیثی که اکثریت اعضایش همان فردای انتخاب حضرت ایشان، به سردار هاشمی پور پیوستند. گویا هنوز هم جناب کامرانی نمی‌داند که بعضی مأموریت او در اسفند ۹۴، بر زمین زدن آقای موحد و برکشیدن آقای هاشمی را قلمداد می‌کنند. او چنان خود را بزرگ می‌بیند و به تاجگردونی می‌تازد که سه دور پیاپی بالاترین درصد رأی کشور را نصیب خودکرده است. کسی که در دو حوزه کهگیلویه و چرام نتوانست بیش از پنج هزار رأی نصیب خود کند امروزه خود را سخنگوی اصلاحات در دیاری می‌داند که مردمان فهیمش هنوز و پس از سی سال از حضور حاج بهرام عزیز، اصلاحات را به نام او می‌شناسند.
ایشان اصلاح‌طلبی تاجگردون را نفی می‌کند اما نمی‌گوید در هنگامه حضورش در دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد گچساران، به کدام قبیله فکری تعلق داشت؟ جوانان آن روزهای گچساران می‌توانند شهادت دهند که رویکرد شما به کدامین سمت‌وسوی بود؟
جناب آقای کامرانی در متنی که از شما خواندیم اتهاماتی به تاج گردون وارد نمودید که هیچ‌گاه توسط امثال زاکانی گفته نشد و در هیچ دادگاهی نه مطرح و نه ثابت‌شده است!
آقای کامرانی شما بر امثال بزرگواری و خادمی تاختید اما چرا از حمایت‌های خود از [احمدی] ضعیف‌ترین، حاشیه‌ساز ترین ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد سخن نمی‌گویید؟ حمایت‌های امثال شما به بهای انتصاب یک مدرسه و بخشدار سبب شد لکه ننگینی بر پیشانی استان مهر شود! مخالفت شما با تاج گردون رنگ و بوی ایل تباری می‌دهد! همان‌گونه که در دوره استانداری احمدی با غوغا سالاری و با ادبیات غلط و قوم گرایانه [ثلاث و بویراحمد] درصدد تقاص و انتقام از رقیبان بودید!
کلام شما همواره نه رنگ صداقت بلکه بوی تندروی می‌دهد!
جناب کامرانی اگر ادعای شفافیت و صراحت دارید شما در دوره ۸ ساله وکالت غلام‌رضا تاج گردون جسارت کوچک‌ترین نقدی به ایشان نداشته‌اید! ای‌کاش کمی از استادانتان در کهگیلویه [لاهوتی و منطقیان] دمی اصول سیاست ورزی و سیاست پیشه گی فرامی‌گرفتید!
جناب کامرانی اصلاح‌طلبی شما همواره و همیشه گزینشی بوده و هست
جناب کامرانی شما در دوره کوتاه مدیریت دوستانتان در استان چنان احساسی و مغرضانه عمل کردید که اندک حیثیت سیاسی که در انتخاباتی بی‌مایه به دست آورده بودید را نیز از دست دادید.
اگرچه بر رویکرد و رفتار سیاسی دکتر کامرانی حرجی نیست اما به نظر می‌رسد وی تاختن به تاج گردون را به بهای رضایت کلانتری و جمالی و جمعیت اصول‌گرایی می‌خواهد و گرنه اگر وام‌دار اصول اصلاح‌طلبی باشید باید در همه شرایط از رأی و نظر مردم گچساران و باشت دفاع می‌کردید
 بی‌شک برای مردمان گچساران و باشت این روزها از پی هم خواهند گذشت اما در این میان بیش‌ازپیش به‌وضوح دوستان و بدخواهان خود را خواهیم شناخت.

===============
رضا محمدی
نام شما

آدرس ايميل شما

رحیمی
Iran, Islamic Republic of
اخه کامرانی چه جایگاهی داره تاج گردون نقد کنه
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
جناب کامرانی الفبای سیاست را در ابتدا یاد بگیر بعد بیا به دیگران حمله کن
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ببین گچساران و باشت چقد ذلیل شده که کامرانی داره نظر میده
لواسان
Iran, Islamic Republic of
.به اندازه کافی ازت سوتی های مختلف ازت داریم.. بشین سر جات
شاید هم یه نگهبانی برات پیدا کردیم
Iran, Islamic Republic of
خداخیربده به آقای تاج گردون که درهرصورت؛بودن ونبودنشون؛مایه ی معروفیت وارتزاق بقیه هست
Iran, Islamic Republic of
جناب کامرانی همچون همه انسانهای ازاد حق دارد از تاج گردون انتقادکند.شما دارین از تاج گردون بت می سازید.تاجگردون اصلاح طلب نیست فقط منافع طلب است وادم زیرکی است.هر کاندید اصلاح طلبی درگچساران کاندید شود قطعا برنده انتخابات می شود.
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
جناب محمدی به نظر میرسد که جواب دادن به چنین نوشته هایی باعث میشود طرف خود باور کند که نظریه پرداز قهاری است .به نظر من هر سخنی قابل جواب دادن و مطرح کردن نیست ایشان از طرف خود سخن گفته اند در حالی در جمع اصلاح طلبان دیار خود هم جایگاهی ندارند .(رجوع شود به آراء ایشان در انتخابات گذشته )
رضا
Iran, Islamic Republic of
تعجب میکنم دراین استان هرکسی نقدی میکند سریعا کس دیگر چنان قلم میزند که نقد کننده ازنقدخویش پشیمان میشود. آستانه تحمل جامعه را بالا ببرید بگذارید حرفها زده شوند و تحلیل ها نوشته شود. سرمایه‌های انسانی استان تخریب نشوند. نه تاجگردون قدیس است و نه کامرانی ناپاک. ضمن دفاع از عملکرد شایسته و ستودنی بهترین نماینده استان پس از انقلاب جناب دکترتاجگردون خواهان سعه صدر تمامی قلم بدستان استان عزیزم هستم
خاطره
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا خواست خودش رو بزرگ کنه، سرشناس بشه....ولش کن تا یه تناقض جدید رو نکنه
پورانصاری
Iran, Islamic Republic of
از کوزه همان تراود که در اوست
البته کامرانی هم بهتر شناخته شد یعنی امروز دیگر بر تمام سران اصلاح طلب حجت تمام شد در جلسات خانگی هم نباید دعوت شود کسی که امروز پابه پای زاکانی ها وکریمی ها انتقام میگیرد !!!!!!
گویا توقع داشت تاج گردون ( کامرانی )را بر دوش خود وارد مجلس کند
خطیر
Iran, Islamic Republic of
دروحله اول من اصلاح طلبنیستم ونمیخوم جنب داری کنم امااصل ماجرادرموردانتخابات استان ک.ب
متاسفانه تاامروزهرکس میخواهدبرای انتخابات شرکت کندبایدپشتوانه مالی خوب وپیمانکاران قوی دراطراف خودداشته باشد(به جزمحدودکاندیداتورهاکه این برنامه هاراقبول ندارندوحاضربه باج دادن نیستن)اگه آقای کامرانی ده تاپیمانکارقولی میلیاردی برایش هزینه می کردقطعارای آوریشون بیشتربود۲انتخابات دراستان کیگیلویه وبویراحمدکلااستان های لرنشین قومی وقبیلی وتعصبی هست وسومین فاکتورومهم ترین فاکتورداشتن تیم تبلیغاتی بسیارقوی می باشدکه هرکس بیشترمول داشت تیم تبلیغاتی قوی تری دارد
اصلاح طلب دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
کامرانی در یک هفته قریب ۳۰ هزار رای اورد و رقیب دو غول بنام موحد و عدل بود .کامرانی همیشه شفاف و شجاع و نترس بود و هست . در دوره خادمی هم همیشه منتقد بود و مصاحبهایش رو سایتها هنوز موجوده .
جلیلی
Iran, Islamic Republic of
سلام.جمله کلیدی این مقاله این است که آقای کامرانی طی هشت سالی که تاجگردون قدرت اول استان بود،نه تنها یک کلمه در نقد تاجگردون حرف بزند،بلکه تلاش میکرد به تاجگردون نزدیک شود.خودش را هم شجاع و شفاف میداند.جالب است تا حالا دو بار حرف زده و هر دو بار هم فردای آن،حرفش را پس گرفته.یکی بعد از حذف تاجگردون و یکی هم مناظره در دانشگاه آزاد با فیاض بخش.
دریکوند.لر خرم اباد
Iran, Islamic Republic of
لرهای لرستان مثالی دارند که معنای آن اینست که گرگی مرده بود و گوسفند خرفتی هم لگدی به آن زد.تاجگردون شیرزاگرس ومایه افتخار همه لرزبانان بود
قشقایها
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون دیگه از گردونه خارج شدوثابت شدمجلس یازدهم ونمایندگان رای خوبی رو به اعتبارنامه اش دادند. حالا دست وپا زدن اوفایده ندارد ومیخواد با اسم آوردن کداخدایی ودیگران فراکنی کندوخودشوپاک جلوه کندافسوس که حناش دیگه رنگی ندارد. وبایددر دادگاه کارکنان دولت محاکمه شود. ما300هزارشهید ندادیم که بخوره ببره حالا مظلوم نمایی کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام آقای کامرانی طایفه حرف می زند نه سیاسی تاریخ مطالعه کنید تا ثابت شود
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان اصلاح طلب ! کاش میتوانستیم به جای نظر به قدرت، به آموزش نیروهای جوان درعرصه سیاست ورزی هم میپرداختیم .
بگو مگوهای پس از رد ظالمانه تاجگردون، در سطح ملی و استانی، نشانگر حقانیت وی و توهین مخالفان به اعتماد مردم گچساران و باشت است. سوابق بسیاری از فعالان امروز، قابل قیاس با خاندان تاجگردون نیست. ولی در مورد حاج غلام، نقد شهرستانی وجود دارد که تاکنون از جانب سابقون، عالمانه مطرح میشد. متاسفانه، تندروهای اصولگرا، مرتکب خفت و سرافکندگی بزرگی شدند! اکنون در نقد افراد، بهتر است جانب دقت و احترام نیز رعایت شود. در باره آقای کامرانی، حقایق آن نیست که منتقدان میگویند. وی فردی پاکدست و صاحب جایگاه است. اما نقد ایشان به تاجگردون، درست نبود. اینجانب قریب پنجاه سال است که هردو خاندان را میشناسم. بهترست جوانان عزیز، کمی هم شکیبا و هشیار باشند.
امراله مهماندوست
Iran, Islamic Republic of
همه شون از یه قماش هستند فقط تحمل زرنگ ترین حتی بین خودشان را هم ندارند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اقای کامرانی تادیروزالتماس تاجگردون میکردیدحالا لربودن خودرازیرسوال میبری اگه اقای تاجگردون نبودالان تو هم نبودی پس خداروشکرکن که تاجگردون به اینجارسند
Iran, Islamic Republic of
بادرود به قول مرحوم بازرگان انکه . ( ببخشید ) کلاغ دم بریده بود جواب در ذهن افراد بیت خواجه شیراز است که فرمود ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1