تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۴۲۳۴۴۳
رئیس هیأت قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد:

سال ۹۸ سالی پر از موفقیت برای هیأت قایقرانی استان بود

۰
سال ۹۸ سالی پر از موفقیت برای هیأت قایقرانی استان بود
کبنا ؛
گنجی رئیس هیات قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت‌های این رشته در سال 98 گفت: برنامه‌های بسیار متنوعی در سال گذشته داشتیم و به نظرم اکنون هیات قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد از فعال‌ترین هیات‌های قایقرانی کشور است.
به گزارش کبنا؛ سید احمد گنجی رئیس هیات قایقرانی استان، سال 98 را سال پرکاری برای هیات کهگیلویه و بویراحمد دانست و عنوان کرد: میزبانی اردوها و مسابقات مهمی را در سال گذشته برعهده داشتیم که با رضایت شرکت کنندگان و مسئولین فدراسیون قایقرانی همراه بود و به امید خدا این کار را در برنامه های پیش رو نیز ادامه خواهیم داد.
گنجی رئیس هیات قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال گذشته اولین مرحله کمپ گسترش اسلالوم را میزبانی کردیم ،2 مرحله اردوی تیم ملی کانوپولو آقایان، دوره مربیگری کانوپولو برای بانوان و آقایان، 7 مرحله اردوی اسلالوم پسران و 1 مرحله اردوی اسلالوم دختران را در استان برگزار کردیم و آمادگی داریم اردوهای پیش رو را نیز میزبانی کنیم.
رئیس هیات قایقرانی استان افزود: در کنار این برنامه ها ، برگزاری مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم در آبهای آرام برای اولین بار در 2 بخش بانوان و آقایان رقم خورد که باعث افتخار هیات بود که در این رقابت ها قایقرانان استان موفق به کسب 4 مدال رنگارنگ شدند.

             
گنجی رئیس هیات قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد
گنجی اظهار داشت: علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث خرید تجهیزات و هم اعزام‌ها به هیات قایقرانی کمک‌هاو همکاری زیادی داشتند، با همکاری علوی یک دستگاه ارگومتر شبیه‌ساز پاروزنی بالغ‌بر ۶۵ میلیون تومان خریداری شد تا در شرایطی که برف و هوا سرد است و ورزشکاران نمی‌توانند قایقرانی کنند با این دستگاه تمرین ‌کنند و نیاز به آب و قایق هم ندارند.
وی بیان داشت : از مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد که حامی اصلی و تاثیرگذار قایقرانی است و با مدیریت توانمند قایقرانی به موفقیت های چشمگیری رسیده تشکر ویژه دارم.
رئیس هیات قایقرانی استان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص ظرفیت های موجود در استان کهکیلویه و بویراحمد ابراز داشت : در رشته های مختلف در استان پتانسیل هایی وجود دارد که بیشتر آن ها را شناسایی و فعال کردیم و باید از حمایت فدراسیون در این جهت قدردانی داشته باشم. رئیس فدراسیون شخصا در یاسوج حضور پیدا کردند و مذاکراتی با استاندار داشتند و زمینه ها را برای فعالیت بیشتر قایقرانی فراهم کردند.
وی بر رونق و توسعه ورزش و رشته قایقرانی در استان تاکید و گفت : ورزش قایقرانی جنبه تفریحی و توریستی دارد ، موجب جذب توریسم ورزشی از استان های همجوار می شود و باعث رونق اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد می شود.
گنجی در خصوص برنامه های پیش روی هیات نیز اظهار کرد: امیدارم بتوانیم روند رو به رشد هیات قایقرانی کهکیلویه و بویراحمد را در سال پیش رو ادامه دهیم و حداکثر استفاده را از پتانسیل موجود در قایقرانی استان داشته باشیم و با حمایت فدراسیون و اداره کل این رشته را به جایگاه اصلی خود در کشور برسانیم.
رئیس هیات قایقرانی استان در پایان در خصوص شرایط پیش آمده توسط شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: شرایط سختی است که البته برای همه مردم در سراسر جهان یکسان است. ما هم در قایقرانی استان تلاش می‌کنیم با رعایت توصیه‌های بهداشتی و حمایت از تمرینات خانگی ورزشکاران به تسریع بهبود شرایط در این برهه کمک کنیم تا با از بین رفتن ویروس کرونا برنامه‌هایمان را ادامه دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1