تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۴۲۲۰۳۱
در سال جاری محقق می شود؛

اختصاص ۱۶۲ میلیارد تومان به اشتغال مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

۰
اختصاص ۱۶۲ میلیارد تومان به اشتغال مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
روز شنبه 24 خردادماه؛ قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از اهداف اصلی و اساسی‌ترین برنامه‌های این نهاد کمک به توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال و طرح‌های اشتغال‌زایی برای آنان است.
به گزارش کبنا؛ وی بابیان اینکه معرفی مددجویان به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال یکی از برنامه‌های این نهاد در زمینه خودکفایی و توانمندی آن‌ها است افزود: در این خصوص در سال جاری۱۶۲ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان این نهاد و سایر اقشار نیازمند متقاضی اختصاص‌یافته است.
مبشری با اشاره به اینکه قرار است از محل تسهیلات پرداختی به مددجویان در سال جاری ۵۳۹۳ شغل ایجاد شود، گفت: تعداد مشاغل پیش‌بینی‌شده هدایت شغلی ۲۵۰۰ مورد، تعداد طرح‌های راهبر شغلی پیش‌بینی‌شده ۲۵۰۰ مورد و تعداد کاریابی پیش‌بینی‌شده در سال جاری ۳۹۳ مورد است.
وی با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان مبتنی بر اشتغال پایدار رویکرد اساسی برای رفع فقر و محرومیت است، گفت: پیش‌بینی‌شده است که در سال جاری ۲۵۰۰ مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از کلاس‌های آموزش‌ فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شده تا پس از آموزش مهارت‌های لازم وارد بازار کار شوند.
مبشری به عملکرد حوزه اشتغال کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: در سال گذشته ۳۲۲۹ شغل برای مددجویان و افراد نیازمند ایجاد شد و اعتبار هزینه شده در این حوزه اعم از اجرای طرح‌های اشتغال، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، طرح‌های راهبری شغلی و طرح‌های اشتغال روستایی ۱۰۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.
مبشری بابیان اینکه کمیته امداد همواره با ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به آنان، جهت رساندن آن‌ها به خودکفایی تلاش می‌کند، تأکید کرد: از بانک‌های عامل استان انتظار داریم با توجه به تسهیلات در نظر گرفته‌شده برای مددجویان، امسال نیز همچون سال‌های گذشته کمیته امداد را در زمینه توانمندسازی و خودکفایی نیازمندان یاری کنند. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1