تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : ۴۲۱۹۳۲
جلسه کارگروه صادرات غیرنفتی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

ظرفیت‌ صادرات غیرنفتی کهگیلویه و بویراحمد مغفول مانده است / ارزیابی عملکرد مدیران بر اساس افزایش تولید و صادرات غیرنفتی

۰
ظرفیت‌ صادرات غیرنفتی کهگیلویه و بویراحمد مغفول مانده است / ارزیابی عملکرد مدیران بر اساس افزایش تولید و صادرات غیرنفتی
کبنا ؛جلسه کارگروه صادرات غیرنفتی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار و با دبیری سالار حسین پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و با حضور معاون امور اقتصادی استاندار، فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولان عضو این کارگروه در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز (چهارشنبه 21 خرداد ماه 99) جلسه کارگروه صادرات غیرنفتی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار این استان برگزار شد.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با اشاره به اینکه استان نیازمند تحول اساسی در حوزه صادرات غیرنفتی است، اظهار داشت: ظرفیت‌های صادرات غیرنفتی در استان کهگیلویه و بویراحمد مغفول مانده است و نتواستیم کارآیی مان را در این زمینه بالا ببریم، چرا که ظرفیت‌های این استان در این زمینه بالا است و همه بر روی این مسئله تاکید دارند.
کلانتری در ادامه افزود: منابع و تسهیلات زیادی وجود دارد و امکان تحول در توسعه صادرات غیرنفتی وجود دارد. و باید متناسب با ظرفیت‌ها، تولیدات و صادراتمان را افزایش دهیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر کارخانه سیمان مارگون را حمایت کنیم، قطعاً می‌تواند رتبه اول صادرات را به خود اختصاص داده شود. زربند و سینره هم همچنین ظرفیت‌های دارند.
وی در ادامه با بیان اینکه افزایش تولید و صادرات غیرنفتی ملاک ارزیابی مدیران است، گفت: ارزیابی مدیران در سال جهش تولید با اعداد و ارقام صادرات غیرنفتی انجام می‌گیرد و مدیر خوب را به افزایش تولید و صادرات غیرنفتی تشخیص می‌دهیم.
کلانتری گفت: اگر ارزش صادرات غیرنفتی استان ما بالا برود، قطعاً در زمینه‌های دیگر شاهد رونق هستیم. هر چه تولید و صادرات ما افزایش پیدا کند، توسعه استان را در پی خواهد داشت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در استان ما پرداخت تسهیلات بیشتر از منابع است، افزود: این نشان دهنده این است که بانک‌های ما با دست گشاده با سرمایه گذاران برخورد می‌کنند. بنا براین ما هیچ مشکلی برای پرداخت تسهیلات جهت رونق تولید و جهش تولید نداریم.
کلانتری در پایان با بیان اینکه راهبردی‌ترین کار در کشور ما تحقق شعار سال یعنی جهش تولید است، تاکید کرد: افزایش تولید و صادرات در استان کهگیلویه و بویراحمد این را مشخص می‌کند که مدیران ما در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری موفق عمل کرده‌اند.
وی گفت: با تمام وجود از فعالین حوزه تولید و صادرات غیرنفتی حمایت می‌کنیم. ما قطعاً باید خودمان را فدای نظام و منافع مردم کنیم.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1