تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۴۲۰۹۵۹
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تشریح کرد؛

چگونگی برگزاری مراسم روز قدس و نماز عید فطر در کهگیلویه و بویراحمد

۱
چگونگی برگزاری مراسم روز قدس و نماز عید فطر در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
روز شنبه 27 اردیبهشت ماه؛ حسین کلانتری اظهار کرد: امیدواریم همچون شب های گذشته، امشب در شب قدر مردم استان در رعایت موارد بهداشتی به خوبی عمل کنند.
به گزارش کبنا؛ کلانتری افزود: تصمیم گیری در ستاد ملی در خصوص مراسم روز قدس این است که در همه شهرهایی که نماز جمعه برگزار می‌شود (یعنی در شهرهای سفید) در محل نماز جمعه، برنامه روز قدس برگزار شود، دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود، در هیچ کجا به مانند سال‌های قبل راهپیمایی نداریم.
کلانتری در خصوص نماز عید فطر گفت: تاکید شد مثل سال‌های قبل در مصلاهای بزرگ و به صورت گسترده برگزار نشود، اما در مساجد محلات و در اماکن باز با رعایت پروتکل‌ها نماز عید فطر برپا شود.
کلانتری بیان کرد: بنا به درخواست مردم که عده ای در پارک‌ها رعایت ماه رمضان را نکرده بودند تاکید داشتیم حرمت ماه رمضان رعایت شود.
استاندار در خصوص نگرانی از بابت استان خوزستان و حضور مسافر و مهمان از آن استان به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگرانی‌هایی از بابت خوزستان داشتیم که منعکس کردیم، استان چهارمحال و بختیاری هم این نگرانی را دارد.
وی گفت: با توجه به شرایط درخواست کردیم و به تهران گزارش دادیم این چند روز مدیریت شود و استان با پیک کرونا مواجه نشود اما برنامه‌های کنترلی را انجام خواهیم داد و دنبال گرفتن پاسخ خود از مرکز هستیم.
کلانتری در توصیه به مردم استان گفت: استفاده از ماسک ضروری است و مردم خودشان باید آن را اجباری کنند و در تجمعات شرکت نکنند، در رفت و آمدها مواظب باشند چرا که شرایط همسایه جنوبی مطلوب نیست.
کلانتری خطاب به خبرنگاران گفت: از سایت ها و خبرنگاران انتظار داریم به مردم بگویید شرایط کنونی پایدار نیست و کرونا وجود دارد و مراقب باشیم به شرایط بدی گرفتار نشویم اگر قرار است با پیک مواجه نشویم و خطری تهدید نکند مردم همکاری داشته باشند تا شاهد سیر نزولی شیوع ویروس باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1