تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۴۲۰۱۴۰
کبنا خبر می دهد؛

قدردانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از «سردار انصاری»

۲
۰
قدردانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از «سردار انصاری»
کبنا ؛
صبح امروز پنجشنبه 4 اردیبهشت ماه؛ دکتر یزدانپناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان به همراه برخی از معاونان این دانشگاه ضمن حضور در ستاد انتظامی استان ، در نشست تعاملی با سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان ؛ با بیان اینکه تامین سلامت و امنیت مردم از مهمترین نیازهای بشری است که در دین مقدس اسلام به آن سفارش شده است گفت : تامین این دو نیاز مهم از ماموریت های پلیس ودانشگاه علوم پزشکی است .
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد، با تاکید بر تقویت هرچه بیشتر تعاملات پلیس با دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: امنیت و سلامت روحی و روانی مردم هدف مشترک پلیس و دانشگاه علوم پزشکی است که مهمترین نیاز جامعه بشری است .
یزدانپناه در ادامه گفت : با عنایت به همدلی، همراهی و تلاش حضرتعالی و نیروهای تحت امر در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ایام همه گیری و بالاخص روز طبیعت که استراتژی موثر در کنترل و مبارزه با بیماری کرونا بود، تقدیر و تشکر می نمایم.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد : مسلما مدیریت شایسته جنابعالی و زحمات همکاران تلاشگر نیروی انتظامی در ایام مبارزه با بیماری کرونا نزد خدمتگذران عرصه سلامت و مردم شریف استان ارزشمند و ستودنی است.
وی افزود: در طرح فاصله گذاری اجتماعی، پلیس نير عملکرد خوبی را از خود نشان داد که در این رابطه تعامل، هماهنگی و یکدلی دستگاه هاي امنيتي با پلیس در انجام ماموریت بزرگ پيشگيري از كرونا نقش تاثیرگذاری را ايفا كرد.
بنا به این گزارش ؛ فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اشاره به همدلی و همراهی مدافعان امنیت و سلامت در مقابله با ویروس کرونا،گفت: امنیت و سلامت نعمتی الهی و خواسته همه افراد جامعه است که همه ما در قبال آن مسئولیت داریم .
سردار انصاری تصریح کرد : در این برهه از زمان کارکنان مراکز درمانی در مبارزه و درمان ویروس کرونا مردانگی و غیرت خود را نشان دادند که بدون شک این موضوع در تاریخ ثبت خواهد شد.
این مقام ارشد انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ از ایثار، مجاهدت و از خودگذشتگی های پزشکان، پرستاران و کادر درمانی استان قدردانی کرد و اظهار داشت: این عزیزان در سخت ترین شرایط موجود از هیچ گونه تلاشی در این عرصه کوتاهی نکردند و جان برکف در راه سلامت هم میهنان عزیزمان به مقابله با این ویروس منحوس پرداختند .
وی خاطرنشان کرد: قطعا ایثار، فداکاری و دفاع مقدس این روزها در یاد و خاطر مردم شریف مان ثبت خواهد شد و آنان برای همیشه قدردان زحمات همه آنانی که در این عرصه گام برداشته اند، خواهند بود .
 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، در پایان با اهدا لوحی از همدلی و همراهی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سلام
Iran, Islamic Republic of
کلا یاد فیلم سینمایی چند میگیری گریه کنی، افتادم
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
قدردانی سرپرست محترم که بیشتر به فرماندهی نهاد های سپاه پاسداران ونیروی انتظامی رییس دادگستری ومخصوصا استاندار به جهت جلب رضایت وخشنودی انها برای تبدیل حکم سرپرستی به ریاست است .که چنین اتفاقی نخواهد افتاد .چونکه ایشان به محض حضور تا الان بیشترین انتصابات طایفه ای قومی ورای دهندگان وحامیان منتخب محترم را علیرغم نداشتن تخصص وتوانایی لازم منتصبین در مسولیتهای اعطایی میباشند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1