کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد؛

قدردانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از «سردار انصاری»

4 ارديبهشت 1399 ساعت 15:30

یزدانپناه با حضور در ستاد انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ، از سردار انصاری فرمانده انتظامی استان به دلیل نقش بی نظیر این نیرو در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ایام همه گیری کووید ۱۹ قدردانی کرد.


صبح امروز پنجشنبه 4 اردیبهشت ماه؛ دکتر یزدانپناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان به همراه برخی از معاونان این دانشگاه ضمن حضور در ستاد انتظامی استان ، در نشست تعاملی با سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان ؛ با بیان اینکه تامین سلامت و امنیت مردم از مهمترین نیازهای بشری است که در دین مقدس اسلام به آن سفارش شده است گفت : تامین این دو نیاز مهم از ماموریت های پلیس ودانشگاه علوم پزشکی است .
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد، با تاکید بر تقویت هرچه بیشتر تعاملات پلیس با دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: امنیت و سلامت روحی و روانی مردم هدف مشترک پلیس و دانشگاه علوم پزشکی است که مهمترین نیاز جامعه بشری است .
یزدانپناه در ادامه گفت : با عنایت به همدلی، همراهی و تلاش حضرتعالی و نیروهای تحت امر در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ایام همه گیری و بالاخص روز طبیعت که استراتژی موثر در کنترل و مبارزه با بیماری کرونا بود، تقدیر و تشکر می نمایم.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد : مسلما مدیریت شایسته جنابعالی و زحمات همکاران تلاشگر نیروی انتظامی در ایام مبارزه با بیماری کرونا نزد خدمتگذران عرصه سلامت و مردم شریف استان ارزشمند و ستودنی است.
وی افزود: در طرح فاصله گذاری اجتماعی، پلیس نير عملکرد خوبی را از خود نشان داد که در این رابطه تعامل، هماهنگی و یکدلی دستگاه هاي امنيتي با پلیس در انجام ماموریت بزرگ پيشگيري از كرونا نقش تاثیرگذاری را ايفا كرد.
بنا به این گزارش ؛ فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اشاره به همدلی و همراهی مدافعان امنیت و سلامت در مقابله با ویروس کرونا،گفت: امنیت و سلامت نعمتی الهی و خواسته همه افراد جامعه است که همه ما در قبال آن مسئولیت داریم .
سردار انصاری تصریح کرد : در این برهه از زمان کارکنان مراکز درمانی در مبارزه و درمان ویروس کرونا مردانگی و غیرت خود را نشان دادند که بدون شک این موضوع در تاریخ ثبت خواهد شد.
این مقام ارشد انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ از ایثار، مجاهدت و از خودگذشتگی های پزشکان، پرستاران و کادر درمانی استان قدردانی کرد و اظهار داشت: این عزیزان در سخت ترین شرایط موجود از هیچ گونه تلاشی در این عرصه کوتاهی نکردند و جان برکف در راه سلامت هم میهنان عزیزمان به مقابله با این ویروس منحوس پرداختند .
وی خاطرنشان کرد: قطعا ایثار، فداکاری و دفاع مقدس این روزها در یاد و خاطر مردم شریف مان ثبت خواهد شد و آنان برای همیشه قدردان زحمات همه آنانی که در این عرصه گام برداشته اند، خواهند بود .
 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، در پایان با اهدا لوحی از همدلی و همراهی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.
 


کد مطلب: 420140

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/420140/قدردانی-سرپرست-دانشگاه-علوم-پزشکی-کهگیلویه-بویراحمد-سردار-انصاری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1