تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۵۱
کد مطلب : ۴۱۹۶۱۰
اهدای 4000 بسته بهداشتی از سوی قرارگاه «سردار سلیمانی» سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به ایثارگران؛

روایتی عاشقانه از جنس ایثارگری

۰
روایتی عاشقانه از جنس ایثارگری
کبنا ؛ تلاش‌ها و همراهی مجموعه سپاه پاسداران در اوایل زمان ورود بیماری و به فراخور نیاز و ضرورت محدود به ضدعفونی کردن معابر شهری و روستاها و اماکن عمومی و غربالگری مسافران در ایستگاه‌های غربالگری در مبادی ورودی استان بود.
 در ادامه و با گستره نفوذ روزافزون این ویروس و ضرورت تأمین امکانات، لوازم و اقلام بهداشتی و البته نیاز شدید کادر درمانی و پرستاران بویژه در بیمارستان‌های معین برای درمان بیماران کرونایی، بار دیگر مجموعه سپاه و بسیج با درایت فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد و توان جهادی نیروهای مخلص در قرارگاه بسیج دانشجویی وارد میدان شد.
  
راه اندازی کارگاه تولید ماسک شهید سلیمانی
 با راه اندازی کارگاه تولید ماسک با محوریت سپاه فتح و همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد و با ظرفیت تولیدی روزانه ۲۰ هزار عدد تا حد قابل ملاحظه‌ای سنگینی و دغدغه کمبود یکی از ضروری‌ترین نیازهای اولیه برای مقابله با بیماری در استان کاهش یافت.
افتتاح این کارگاه تولیدی در حالی بود که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و کادر درمانی و پرستاران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کهگیلویه وبویراحمد اعلام می‌کردند که با کمبود وسایل و تجهیزات و پک کامل حفاظتی از جمله ماسک مواجه هستند.
 این کارگاه تولیدی با ظرفیت حدود ۲۰ هزار عدد در روز بخش عمده‌ای از نیازهای استان و مراکز درمانی را تأمین کرده است.
 در این کارگاه تولیدی ۲۴ نفر به صورت سه شیفت و در ۲۴ ساعت شبانه روز مشغول فعالیت خواهند بود.
 با تلاش فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد و قرارگاه بسیج دانشجویی شهید سلیمانی در اقدامی قابل تحسین و برای تکریم و خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران امروز دوشنبه نیز بسته‌ها و اقلام بهداشتی شامل ماسک، ژل ضدعفونی کننده و دستکش توسط مجموعه‌ای از جهادگران و نیروهای این کارگاه تولیدی در حسینیه ثارالله یاسوج تهیه و آماده توزیع شد.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویارحمد گفت: بدون شک این میزان بسته اقلام بهداشتی بین جامعه ایثارگری و خانواده‌های معزز شهدا هدیه‌ای ناچیز است و تنها بهانه‌ای برای تکریم و پاسداشت مقام این خانوادها بوده است.
 سردار حمید خرم دل تصریح کرد: گر چه این بسته‌ها ناچیز و هدیه‌ای ناقابل برای این خانوادهاست اما می‌تواند بهانه‌ای برای این مهم باشد که سپاه و بسیج در شرایط امروز ورود این بیماری به یاد صاحبان اصلی و چراغ‌های نورانی کشور یعنی ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان است.
 وی با یادآوری تلاش مجموعه سپاه و تیپ مستقل ۴۸ فتح در طول هفته‌های گذشته ورود بیماری کرونا به مناطق مختلف استان از جمله گندزدایی اماکن عمومی و حساس، گفت: تیم‌های رفع آلودگی جنگ نوین تیپ ۴۸ فتح با دستگاه‌های GSM۲۵۰۰ و خودروهای مخصوص عملیات رفع آلودگی ویروس کرونا از مکان‌ها و نقاط حساس استان وارد میدان شده‌اند.
 سردار خرم دل ادامه داد که به طور نسبی و مرتب بسیاری از میادین و معابر شهری، اماکن حساس از جمله بیمارستان‌ها در سطح استان گندزدایی و سم زدایی می‌شود.
 وی تاکید کرد: سپاه همچنین علاوه بر گندزدایی و تأمین اقلام بهداشتی در شهرها و بیمارستان‌ها بسنده نکرد و از ارائه خدمات و طرح‌های مقابله‌ای برای روستائیان و حتی در دورترین نقطه محروم این استان دریغ نکرده است.
 وی گفت: تاکنون بیش از چهار هزار بسته غذایی در سطح روستاها و مناطق محروم استان توسط سپاه توزیع شده و به زودی نیز بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی دیگر بین خانواده‌های کم درامد در سطح این مناطق توزیع خواهد شد.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: توزیع اقلام بهداشتی و مواد غذایی بین کارگران فصلی و افرادی که به نوعی دچار ضعف اقتصادی ومعیشتی هستند از جمله مناطق حاشیه‌ای شهرها و نقاط روستایی دورافتاده در دستور کار و اولویت اساسی توزیع امکانات و اقلام بهداشتی از سوی سپاه و بسیج است.






 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1