تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۴
کد مطلب : ۴۱۸۱۸۳
کبنا گزارش می‌دهد

جرثقیل سرنجل‌کل دروغ بزرگ و شیطنت احمقانه بود ( + فیلم )

۳
۰
جرثقیل سرنجل‌کل دروغ بزرگ و شیطنت احمقانه بود  ( + فیلم )
کبنا ؛ 
روز گذشته جشن پیروزی هواداران «مهدی روشنفکر» منتخب مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به صورت خود جوش در منطقه گردشگری سرنجل کل شهرستان بویراحمد در ۲۰ کیلومتری شهر یاسوج با حضور انبوه هواداران وی برگزار شد.
در حالی در این تجمع چند هزار نفری یک نفر از هواداران برای تصویر برداری از ارتفاع، از طناب جرثقیل آویزان شده بود؛ یکی از حاضران در این مراسم با انتشار کلیپ تصویری و صوتی با مضمونی زشت، توهین آمیز علیه نماینده بویراحمد در فضای مجازی خبر ساز شد.
پخش این کلیپ بسیار زننده موجب واکنش‌های بسیاری از سوی عموم مردم، مسئولان و حتی هواداران مهدی روشنفکر شد.
آقای روشنفکر منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در واکنش به پخش این کلیپ با انتشار پیامی این کلیپ را حاشیه ساز و شیطنت رسانه ای خواند.
در پیام روشنفکر آمده است: حضور باشکوه و غرورآفرین شما مردم در انتخابات این دوره، یکی دیگر از حماسه‌های ماندگار این سرزمین است. بازتاب جهانی این حضور و مشارکت، مایه ی افتخار اینجانب و این استان است.
در خصوص انتشار کلیپ عجیب و مشکوک به استحضار می‌رساند جشن این روز به صورت کاملاً خودجوش و غیررسمی برگزار شد. حسب اطلاعات واصله، در این مراسم فردی با استفاده از جرثقیل و از ارتفاع بالا در حال تهیه فیلم و تصویر از جمعیت حاضر است. فردی دیگر با شیطنت سخنانی توهین آمیز و زشت و زننده درباره نماینده اخلاقمدار، متین و بزرگوار مردم در مجلس شورای اسلامی بیان می‌کند. اینجانب ضمن محکوم کردن این رفتار غیراخلاقی و مشکوک، از چنین رفتارها و افرادی اعلام برائت می‌کنم. در ایّام تبلیغات انتخاباتی و به اذعان مقامات مسئول، جریان ندای وحدت بیشترین پایبندی به اخلاق و قانون را داشته است. لذا، اخلاق مداری سرلوحه‌ی برنامه‌ها و شعارهای ما بوده و خواهد بود. طبیعتاً حق پیگیری قضایی تا حصول نتیجه و روشن شدن کم و کیف ماجرا برای اینجانب محفوظ است. بدینوسیله از نهادهای نظامی و امنیتی و مقامات قضایی استدعا دارد در این خصوص مساعدت لازم را به عمل آورند.
 دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد هم در واکنش به انتشار این فیلم به صورت گسترده در فضای مجازی ۲ اطلاعیه صادر کرد.
در اطلاعیه مهم دادگستری کل استان با اشاره به اینکه انتشار این کلیپ سبب تشویش اذهان عمومی و اخلال در نظم عمومی شده است آمده است: این چنین اقداماتی بسیار زشت و زننده بوده و دستگاه قضایی استان به اشد وجه با عامل و عوامل آن برخورد خواهد کرد. در این اطلاعیه آمده است: به محض اطلاع از موضوع، رئیس کل محترم دادگستری استان به دادستان محترم مرکز استان و معاونت پیشگیری دستور بررسی موضوع را داده و اقدامات منتهی به دستگیری و محاکمه عاملان توسط دادستانی محترم مرکز استان در دست اقدام است. توقع بر این است افرادی که این اقدام سخیف و زشت منتسب به آن‌ها است انزجار خود را از این اقدام زشت اعلام کنند.
سید عیسی حسنی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: همانگونه که تاکید ریاست محترم قوه قضائیه در برخورد شدید با مظاهر بی نظمی و نا امنی در جامعه است، دستگاه قضایی استان نیز قطعاً با این عوامل برخورد و در اسرع وقت مردم عزیز شهرستان بویراحمد و دنا را از این اقدامات مطلع خواهد کرد. در اطلاعیه شماره ۲ دادگستری کهگیلویه و بویراحمد هم با استناد به گفته معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان آمده است: این شخص به زودی شناسایی و با وی برخورد خواهد شد.
حسنی گفت: رسیدگی‌ها و اقدامات دستگاه قضایی به شورای تأمین برای برخورد با این قضیه مجرمانه تا مشخص شدن واقعیت، ادامه دارد.
باز هم پای انتخابات کهگیلویه و بویراحمد به بخش خبری 20 و 30 کشیده شد و این بار داستان به جشن منتخب پیروز مردم بویراحمد و دنا و حواشی آن در منطقه سرنجل‌کل برمی‌گشت.
مردم بویراحمد و دنا که با 64 هزار رأی نماینده دوره آینده را انتخاب کرده بودند در روز بعد از انتخابات به منطقه سرنجل‌کل در جاده یاسوج به اصفهان رفتند تا جشن پیروزی بگیرند که این جشن با یک سهل‌انگاری و به دنبال آن پخش یک دروغ در فضای مجازی برای اتهام‌زنی به منتخب مردم و هتک شخصیت نماینده فعلی بود تا کام هواداران پیروز انتخابات را تلخ کند.
برای پی بردن به واقعیت ماجرا فیلم را ببینید.
   
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اخه کدوم ادم عاقلی برا فیلمبرداری اویزون طناب جرثقیل میشه؟؟
یویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اولا برادر روشن فکر باید معذرت خواهی می کرد که نکر د در ثانی این برنامه از پیش تعیین شوده وبد وواگذارتان به خدمات زارعی
Iran, Islamic Republic of
از دستگاه محترم قضا تقاضامندیم با اشد مجازات با این افراد برخورد شود چون عمل این افراد خاطی توهین به شعور مردم مومن و ولایتمدار استان است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1